به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۲۰۹۵۲
بهداد سلیمی:

شرایط برای المپیکی‌ها فراهم نشده است

گروه ورزشی: دارنده نشان طلای رقابت‌های سنگین‌وزن وزنه برداری بازی‌های المپیک لندن گفت: شرایط مورد انتظار وزنه‌برداران کنار گذاشته شده برای بازگشت به تیم ملی هنوز فراهم نشده و هیچ بعید نیست که دوباره همه چیز به روال سابق برگردد.
بهداد سلیمی در حاشیه مراسم سوگواری سالار شهیدان در کمیته المپیک در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان ملاقات کوروش باقری با رضازاده است، اظهار کرد: من در جریان نیستم و هنوز اتفاقی برای بازگشت به اردوهای تیم ملی صورت نگرفته است. وی در واکنش به خبرنگاری که گفت یکی از پنج وزنه‌بردار کنار گذاشته شده اعلام کرده که شرط بازگشت شما، استعفای کوروش باقری است، گفت: فعلا درباره ریز مسائل صحبت نشود، بهتر است. چون جو خراب می‌شود. نمی‌توان گفت شرط ولی باید شرایط برای بازگشت ما فراهم شود. ما درخواست چند موضوع را کردیم اما نمی‌توان جزییاتش را گفت.

سلیمی در واکنش به خبرنگاری که گفت رضازاده قول داده که برخورد کوروش باقری با شما بهتر شود، آیا حاضرید با حضور کوروش باقری به تیم ملی برگردید؟ تصریح کرد: ما روی ریز مسائل فعلا صحبتی نمی‌کنیم. دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک لندن مبنی بر اینکه اگر شرایط به شکل سابق برگردد، به تیم ملی برمی‌گردید؟ اظهار کرد: هیچ چیز بعید نیست. آشتی ما روی حساب قول‌هایی بوده که داده‌اند. اگر عملی نشود، ممکن است همه چیز به شرایط قبل برگردد. اینکه حالا زیر قول‌هایشان بزنند یا نه، زمان مشخص می‌کند. شرایط باید مهیا شود. اگر قرار بود هیچ چیز عوض نشود و ما به اردوهای تیم ملی برگردیم، می‌رفتیم در مسابقات جهانی شرکت می‌کردیم.

وی در واکنش به خبرنگاری که گفت حسین رضازاده اعلام کرده که توکلی در حد سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری نیست، خاطرنشان کرد: با تمام احترامی که برای رضازاده قائل هستم، حرفش را قبول ندارم. توکلی نتایج خوبی گرفته و شایستگی‌های زیادی دارد. نمی‌خواهم اسم شخصی را ببرم اما نصیری‌نیا، برخواه، توکلی و فلاحتی‌نژاد صلاحیت حضور در کادرفنی را دارند. ما در رقابت‌های جوانان جهان در کلمبیا برای اولین بار سوم شدیم. در مسابقات اردن که قهرمانی آسیا بود هم روی سکو رفتیم. نمی‌توان کسی را زیر سوال برد.

بهداد سلیمی با تاکید بر اینکه هر مربی نمی‌تواند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، گفت: مربی باید هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد که به بهداد سلیمی چیزی یاد بدهد نه اینکه سلیمی به او یاد بدهد. من باید این حس را داشته باشم. با هر مربی نمی‌شود کار کرد. باید صبر کرد و دید چه می‌شود. رضازاده باید تکلیف قطعی را روشن کند. دو روز بعد از آشتی با رضازاده جلسه‌ای داشتیم و حرف‌ها را زدیم. حال باید منتظر بود تا شرایط فراهم شود.
مرجع : ایسنا