به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۰۹۵۹۵

هوای روز پنج‌شنبه پایتخت پاک است

گروه جامعه: هوای پایتخت در حال حاضر با شاخص میانگین ۲۲ در شرایط پاک است و پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت تداوم داشته باشد.
هوای روز پنج‌شنبه پایتخت پاک است
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با برقراری شرایط مساعد جوی، وزش باد و بارش باران تا صبح روز پنج شنبه ۲۱ فروردین کیفیت هوای شهر تهران در وضعیت پاک قرار می‌گیرد.با برقراری شرایط ناپایدار جوی طی روز همراه با وزش باد مؤثر و احتمال بارش، انتظار می‌رود کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی بمان البته طی امشب به دلیل کاهش تندی باد و افزایش ترافیک غلظت آلاینده‌ها افزایش می‌یابد. با این وجود کیفیت هوا در وضعیت سالم قرار خواهد داشت.این وضعیت تا صبح جمعه (۲۲ فروردین) ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز قبل مشاهده شود.به‌تدریج با افزایش تندی باد و احتمال رگبار پراکنده طی فردا بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود که پراکندگی آلاینده‌ها را به دنبال دارد.از این‌رو در اواخر وقت فردا (۲۲ فروردین) از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود و در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده سالم و پاک قرار می‌گیرد.
بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۵۳ در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۲۲ در شرایط پاک است.
برچسب ها: هوای پاک تهران