به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۲۰۹۶۷
برادر معاون مقتول وزارت صنعت:

سوء‌قصد به برادرم خصومت شخصی نیست

گروه جامعه: برادر مرحوم رحمت آبادی و مدیرکل غله و بازرگانی استان کرمانشاه گفت: بیان خصومت شخصی برای دلیل ترور مرحوم رحمت‌آبادی به هیچ وجه پذیرفته نیست.
تشییع پيكر معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت
تشییع پيكر معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت
برادر مرحوم رحمت‌آبادی و مدیرکل غله و بازرگانی استان کرمانشاه در گفتگو پایگاه خبری مرصاد اظهار‌داشت: در خبرهایی که از این حادثه منتشر شده است دلیل این سوء قصد خصومت شخصی بیان شده که برای ما به شدت ناراحت‌کننده و غیر قابل قبول است. مظفر رحمت‌آبادی ادامه داد: نه خانواده ما و نه شخص ایشان هیچ مشکلی با هیچ شخص یا گروهی نداشته و نداریم و این موضوع قابل قبول نیست که مرحوم رحمت‌آبادی در حادثه‌ای نشأت گرفته از یک درگیری شخصی کشته شده است. وی گفت: هم اکنون هم برای پیگیری این موضوع در تهران هستیم و جلساتی را با مسئولان مربوطه خواهیم داشت.

در همين حال، وزیر اطلاعات درباره حادثه شب گذشته سوء قصد به معاون پارلمانی وزارت صنعت با بیان اینکه این حادثه در حال بررسی است، گفت: به احتمال زیاد این حادثه قتل بوده است. سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی درباره سوء قصد شب گذشته به معاون پارلمانی وزارت صنعت اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی است؛ من دیشب در صحنه حادثه حضور یافتم، زمانی که نتایج مربوط به این حادثه مشخص شد آن را اعلام می‌کنیم؛ البته به نظر می‌آید این سوء قصد ترور نبوده و قتل بود.
گفتني اينكه، پیکر مرحوم رحمت‌آبادی با حضور وزیر صنعت و معاون پارلمانی رئیس جمهور تشییع شد. ظهر امروز پیکر مرحوم صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از مقابل این وزارتخانه در خیابان سمیه تهران تشییع شد.  در مراسم تشییع معاون وزیر صنعت، معاونین سابق و فعلی وزیر صنعت و همچنین مدیران سابق و فعلی در این مراسم در کنار اقوام، آشنایان و کارمندان این وزارتخانه حضور داشتند.

مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۸:۰۱
خدا کنه که دوباره جریان قتلهای زنجیره ای و اتفاقاتی که در زمان خاتمی اتفاق افتاد پیش نیاد (167699)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۲۰:۰۶
پیشگویی سید عزیز از ترور به حقیقت بیپوست..... (167747)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۸:۳۱
خدایش بیامرزد
سردار ساجدی نیا رئیس پلیس تهران نیز این حادثه را قتل با انگیزه شخصی اعلام نمودند ولی در هرصورت امیدوارم قاتل یا قاتلان هرچه زودتر دستگیر و مجازات شوند
قتل چه با انگیزه سیاسی یا شخصی نباید تکرار شود وجامعه به سمت ناامنی برود (167705)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۸:۴۸
ترور حجاریان هم خصومت شخصی بود اگه یادتون باشه!!! (167711)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۸:۴۹
جالبه که همزمان سایت وزارت صنعت هم از دسترس خارج شده! چطور می گید شخصی بوده! دارن دولت را تهدید می کنن (167712)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۲۰:۰۷
روحانی بیدی نیست که به این بادها بلرزه (167748)