کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین اپلیکشن‌ها برای ورزش در روزهای قرنطینه

22 فروردين 1399 ساعت 10:07

گروه ورزشی: به کمک اپلیکییشن‌هایی، بدون هزینه و وسایل‌های تخصصی، در خانه ورزش‌ کنید و تا جایی که می‌شود فرم و سلامت ماهیچه‌ها را حفظ کنید.


ورزش به تناسب اندام، سلامت روان و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند؛ اما در این روزهای کرونایی که خانه‌نشین‌ هستیم و خود را قرنطینه کرده‌ایم دیگر عقلانی نیست برای ورزش به بیرون برویم. پس بهتر است باشگاه را به خانه بیاوریم. «ایرنا زندگی» به شما اپلیکییشن‌هایی را معرفی می‌کند که بدون هزینه و وسایل‌های تخصصی، در خانه ورزش‌ کنید و تا جایی که می‌شود فرم و سلامت ماهیچه‌ها را حفظ کنید. این برنامه‌ها را می‌توانید از پلی استور یا بازار دانلود کنید.
Home Work out- No Equipment
این نرم افزار برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند یا ماهیچه‌های خود را تقویت و حفظ کنند مناسب است. تمرکز بیشتر این برنامه بر روی بالاتنه یعنی عضلات و ماهیچه‌های کول، شانه، سر شانه، سینه، زیر بقل، کمر و شکم است. این برنامه در سه سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته تعریف شده است. این اپلیکیشن بیشتر مناسب مردانی که در رشته‌ی فیزیک بالاتنه فعالیت می‌کنند مناسب است.
Abs workout
این اپلیکیشن مخصوص عضلات شکم است. کسانی که می‌خواهند چربی‌های شکم‌شان را بسوزانند و کسانی که می‌خواهند عضلات شکم را پرورش دهند، هر دو می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. طبق دستوالعملی که داده است عمل کنید و در جلسات اول زیاد سخت نگیرید تا بدن شما آمادگی لازم را پیدا کند.
Work out for women
این اپلیکیشن برای زنان است؛ به دلیل اینکه سیستم فیزیکی زنان با مردان متفاوت است پس بهتر است از اپلیکیشنی استفاده کنند که متناسب با تراکم و نوع بافت ماهیچه‌ای خودشان است. این اپلیکیشن هم به کاهش وزن و هم به فرم‌دهی ماهیچه‌ای کمک می‌کند. در ضمن این برنامه ام‌.بی‌.آی یا همان تناسب قد و وزن شما را نیز زیر نظر می‌گیرد.
Splits. Flexibility. Training. Stretching exercises
این اپلیکیشن مناسب کسانی است که می‌خواهند انعطاف بدنی خود را بالا ببرند یا به دلیل عدم راه رفتن در این روزهای خانه‌تشینی از درد ماهیچه‌های کمر خود رنج می‌برند. اگر مشکل مفصلی و درد ماهیچه‌ای دارید خیلی سبک حرکات را انجام دهید تا بدن شما آماده شود.
Pilates
پسلاتس ورزشی است که هم آرامش یوگا را به بدن می‌دهد و هم با حرکات قدرتی، مقاومت و استقامت بدن را بالا می‌برد. اگر از ضعف ماهیچه‌های خود رنج می‌برید بهتر است از پیلاتس شروع کنید و بعد سراغ پرورش آنها بروید. این اپلیکیشن قابل استفاده برای افراد خانواده است.


کد مطلب: 209703

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/209703/بهترین-اپلیکشن-ها-ورزش-روزهای-قرنطینه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir