به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۰۹۷۰۹

واکنش تند مسی به شایعات پیرامونش/عکس

گروه ورزشی: لیونل مسی، با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود شایعات انتقالش به اینتر و کمک مالی برای آزادی رونالدینیو از زندان را تکذیب کرد.
واکنش تند مسی به شایعات پیرامونش/عکس
طی روزهای اخیر بحث جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا و انتقال او به اینتر بسیار داغ دنبال شده است. از طرف دیگر شبکه تلویزیونی TNTSPORTS نیز اخیراً به این شایعات دامن زد و اعلام کرد که این بازیکن احتمالا بمب تابستانی نراتزوری خواهد بود و از بلوگرانا جدا می‌شود.همچنین شبکه تلویزیونی اخیراً و بعد از زندانی شدن رونالدینیو اعلام کرده بود که برای کمک به این ستاره سابق بارسلونا دست به کار شده و قصد دارد کمک مالی خود را برای آزادی او ارائه دهد؛ موضوعی که البته در همان زمان با تکذیب خود فوق ستاره آرژانتینی نیز روبرو شد.
دقایقی پیش اما لیونل مسی با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به شکل رسمی نسبت به این دو شایعه یعنی انتقال به اینتر و کمک مالی برای آزادی رونالدینیو واکنش نشان داد. مسی با قرار دادن این دو خبر از منبع TNTSPORTS و نوشتن هشتگ "اخبار دروغ" هر دوی این شایعات را به طور کلی تکذیب کرد تا به نوعی خیال هواداران بارسلونا از ماندن او در این تیم راحت شود.
برچسب ها: مسی