به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۰۹۷۹۴

احتمال جدایی چند بازیکن استقلال

گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است احمد سعادتمتد کار سختی در مدیریت عامل باشگاه استقلال دارد زیرا این باشگاه با مشکلات مالی جدی روبه‌رو است.
احتمال جدایی چند بازیکن استقلال
به گزارش ایسنا، بهتاش فریبا درباره شرایط این باشگاه اظهار کرد: استقلال محل رفت و آمدها شده است و میز مدیریت این تیم ثبات ندارد. یک روز یک مدیر می‌آید و فردا شخصی دیگر پشت میز ریاست می‌نشیند. اکنون هم سعادتمند این مسوولیت را آن هم به عنوان مدیرعامل نه حتی سرپرست قبول کرده و خیلی دل و جرات دارد که بار آن را پذیرفته است. استقلال مشکلات مالی زیاد دارد و او کار سختی برای کارش در این مسند دارد.او ادامه داد: حالا هم باید ۷، ۸ میلیارد پول خارجی‌ها را بدهد که باید آن را فراهم کند. پس از آن نوبت به قرارداد بازیکنان داخلی می‌رسد. پس از آن مشکل اصلی این است که قرارداد ۶ یا ۷ بازیکن اصلی تیم در پایان فصل به اتمام می‌رسد و اگر نتوانند پول خارجی‌ها را بدهند و پنجره‌ها بسته شود، یک سری از بازیکنان مجبور به ترک تیم می‌شوند و این طبیعی است. امیدوارم شرایط تیم هر چه زودتر درست شود.فریبا درباره شرایط لیگ گفت: وضعیت تمام لیگ‌های اروپایی نامناسب است که کسی به لیگ ایران فکر نمی‌کند. آیا تمام شدن لیگ مهم است در حالی که روزی ۴۰ یا ۵۰ نفر به دلیل این ویروس می‌میرند. کرونا می‌تواند تکلیف لیگ را مشخص کند و باید از آن پرسید. AFC و فیفا قوانینی برای مشخص شدن قهرمان و سقوط کننده می‌گذارند و ما هم باید از آن تبعیت کنیم.وی ادامه داد: اختلاف پرسپولیس با سایر تیم‌ها ۱۰ امتیاز است و ۹ بازی هم مانده و ممکن است اتفاقات نادری در فوتبال بیفتد اما اگر به طور طبیعی بخواهیم بررسی کنیم، پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود. باید دید این قهرمانی چقدر ارزش دارد و آیا به جان مردم می‌ارزد؟

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره کسر قرارداد بازیکنان به دلیل تعطیلی ادامه لیگ گفت: تفاوتی بین لیگ ما و لیگ‌های اروپایی وجود دارد؛ مثلا اگر در سراسر دنیا در تاریخ مشخصی پول به حسابت ریخته شود، این اتفاق می‌افتد اما در ایران این‌گونه نیست. اکنون دو سوم لیگ گذشته است اما آیا بازیکنان همه تیم‌ها و نه تنها استقلال به اندازه دو سوم پول گرفته‌اند؟ البته بحثی انسان‌دوستانه در کنار این وجود دارد که بازیکنان و کسانی که متمول هستند مثل رونالدو می‌توانند با بخشیدن بخشی از قرارداد خود و یا حتی تهیه ماسک و دستکش و وسایل مورد نیاز، به بیماران کمک کند. بزرگانی چون علی کریمی در کشور ما این کار را کرده‌اند و تمام بیمارستان‌های شمال را مجهز کردند. تعدادی از بازیکنان بزرگ تیم‌ها اتحادیه‌ای را تشکیل دهند و از کسانی که وسع مالی‌شان می‌رسد تقاضا کنند کمک کنند تا هم به بیماران کمک کنند و یا حتی به کسانی کمک کنند که کار و کاسبی‌شان تعطیل شده است. این می‌تواند حرکت خوبی باشد که باید به همت بازیکنان به نام تیم‌های بزرگ صورت گیرد.این بازیکن پیشین استقلال درباره شایعه بازگشت قلعه‌نویی به استقلال و جانشینی مجیدی گفت: اکنون مسابقات تعطیل شده‌اند و روزنامه‌ها باید چیزهایی بنویسند که فروش پیدا کنند. اکنون هر ۲ نفر تیم دارند و وضعیت هر ۲ خوب است و دلیلی برای این اتفاقات وجود ندارد و من هم چیزی نشنیده‌ام.
برچسب ها: استقلال