به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۲۰۹۸۹

درخت کریسمس کارلو آنچلوتی به بازار آمد

گروه ورزشي: کارلو آنچلوتی سرمربی 54 ساله تیم رئال مادرید این‌بار با کتاب به میدان ورزش آمده‌است و با نوشتن درخت کریسمس من در این عرصه هم حريف مي​طلبد.
درخت کریسمس کارلو آنچلوتی به بازار آمد
کارلو آنچلوتی بعد از پایان دوران بازیگری‌اش به حرفه مربیگری روی آورد، و با تیم‌های پارما، یوونتوس ، آ.ث. میلان، چلسی و پاری.سن. ژرمن به افتخارات زیادی دست یافت که از آن جمله دو قهرمانی در سال‌های 2003 و 2007 با تیم آ.ث.میلان در جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا و دو جام پیاپی قهرمانی با چلسی در لیگ برتر جزیره و نیز قهرمانی با پاری. سن. ژرمن در جام قهرمانی باشگاههای فرانسه بود و حالا هم به اسپانیا رفته تا جای خوزه مورینیو در رئال مادرید بگیرد.

«درخت کریسمس من» نام این کتاب است که به نوشته رویترز کتاب خاصی است که معمولاً مربیان بازنشسته اقدام به نوشتن چنین کتاب‌هایی که تلفیقی از زندگی‌نامه و مسائل تاکتیکی است می‌کنند و کارلو آنچلوتی در آن، سیستم‌های 2ـ4ـ4 و 3ـ3ـ4 و یا 2ـ5ـ3 را بررسی کرده و اینکه مربیان بدون در نظر گرفتن مهره‌هایی که در اختیار دارند، اقدام به پیاده کردن این تاکتیک‌ها کرده و کار خود را لوث می‌کنند. کارلو آنچلوتی نگاهی به گذشته‌اش کرده که در دوران نوجوانی در کار مربیگری چه اشتباهاتی انجام داده و حالا حتی از کار نکردن با روبرتو باجو مرد سال سابق فوتبال جهان به عنوان احمقانه‌ترین تصمیم دوران مربیگری‌ خود یاد کرده‌است و اشاره‌ای هم به نوع بازی اندره پیرلو طراح بزرگ تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس کرده که چگونه می‌توان به او آموزش‌های تاکتیکی داد، زیرا وی خود یک بازی‌گردان بزرگ و خلاق در میادین بوده و هیچ چیز تازه‌ای نیست که بتوان به او انتقال داد مگر اینکه از وی خواست که چگونه با بازیکنان دیگر ارتباط منطقی برقرار کند.