به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۱۰۱۲
عليرغم تهدید برخی نمایندگان تندروی کنگره آمریکا؛

سنا تشدیدتحریم​های‌ضدایرانی‌را به‌تاخير انداخت

گروه سياسي:​ با وجود تهدید مکرر برخی نمایندگان تندروی کنگره آمریکا به ارایه طرح افزایش تحریم ایران تا پیش از دور بعدی مذاکرات هسته ای، سنای آمریکا تا پیش از جلسه این هفته با ˈجان کریˈ وزیر خارجه آمریکا این طرح را در دستور کار قرار نخواهند داد.
سنا تشدیدتحریم​های‌ضدایرانی‌را به‌تاخير انداخت
رسانه های آمریکایی دوشنبه شب به نقل از یک مقام کمیته بانکی کنگره گزارش کردند که سنای آمریکا منتظر برگزاری جلسه مشترک با وزیر امور خارجه آمریکا و شنیدن نظرات وی مانده و دست به افزایش تحریم ایران نخواهد زد. کری قرار است چهارشنبه این هفته با نمایندگان سنا دیدار کرده و آن ها را در جریان آخرین تلاش های دیپلماتیک دولت ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری آمریکا برای دستیابی به توافق با ایران قرار دهد.

بنا به گزارش رسانه های آمریکا، انتظار می رود که کری به اعضای سنا بگوید که طرح تحریم های ایران می تواند به روند مذاکرات ضربه وارد کند. دولت اوباما از کنگره خواسته است برای کمک به پیشبرد دیپلماسی با ایران از تصویب تحریم های تازه علیه ایران خودداری کنند. با این وجود برخی چهره های جنگ طلب کنگره همچون سناتور ˈجان مک کینˈ و لابی اسراییلی در واشنگتن خواستار اقدام فوری سنا برای تصویب دور تازه ای از تحریم های ضد ایرانی شده اند.
مرجع : ايرنا

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۵۴
امروز تو خونه شریعتمداری عزاست بابت این خبر :دی (167971)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۴۶
علی داداش جواب سنا رو احمد خاتمی داد گفت اینا وحشی هستن (168513)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۳۶
تندروهای داخلی از جمله شریعتمداری (تیتر امروز روزنامه کیهان ) و بعضی ازنمایندگان جنگ طلب کنگره آمریکا در فکر تضعیف مذاکرات ایران و 1+5 هستند. خداکنه برای یکبار هم که شده تندروها چشمشونو به روی این حقیقت باز کنند که در جبهه چه کسانی قرار گرفته اند. با آرزو بیداری آنها از خواب (167999)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۳۵
آمریکا به زودی تجزیه خواهد شد
پایان آمریکا نزدیک است (168043)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۴۶
سی ساله قراره که سال بعد آمریکا نابود شود! (168109)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۵۱
با سلام
گویا شما خبر از غیب دارید یا تحلیلی دارید ممنون میشویم اگر تاریخ تقریبی سقوط امریکا را بیان بفرمایید دوستان شما مثلا دکتر محمود هم ده سال پیش همین را میفرمود این بزودی کی میشه؟بزودی یعنی ده سال؟100 سال؟1000 سال؟فردا؟
بعد یه سوال داشتم امریکا در صورت تجزیه شدن به 50 تا کشور تبدیل میشه که همه اونها با ما مشکل دارند و در واقع 50 تا کشور به دشمنان ما اضافه میشوند ضمنا در همه رده بندی های بین المللی جایگاه ما 50 پله سقوط خواهد کرد میشه توضیح بدهید که بعد سقوط امریکا برنامه شما چیست؟
چه سودی نصیب ما خواهد شد؟ (168118)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۲۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه....!
عزیزم اگر شوروی فروپاشید دلایل دیگری داشت ولی هر گردی گردو نیست! چون شوروی که یک ابر قدرت بود از هم پاشید دلیل نمی شود ابرقدرت دیگر هم نابود شود! (168150)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۲۹
میگم از چه منطقی وارد شدی که به این نتیجه رسیدی!؟ (168160)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۳۷
خوب اگه تجزیه بشه تازه میشه دو تا امریکا. بدتر از الان (168218)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۴۳
زهی خیال باطل. (168221)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۰۹
خواب می بینی؟؟؟؟ (168384)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۴۷
وقت کردی خودتو به رهبر جدید طالبان پاکستان معرفی کن (168514)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۴۸
صلح از آن ما و ملت آمریکاست..افراطیون جایی در دل مردم ندارند (168515)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۱۶
نباید در کارها عجله شود و حرکت دیپلماسی دولت جدید ایران را با اعمال تحریم های بیشتر دچار خلل کرد.باید صبر کرد.ایران آماده عقب نشینی در برنامه اتمی خودش است اما هنوز در حال تفکر بر سر چگونگی این عقب نشینی می باشد.
باید تا 10 روز دیگر صبر شود اما می توان حق داد که تا ابد نمی توان صبور بود. (168075)