به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۱۰۱۹

اشپیگل: جاسوسی آمریکا و انگلیس از اوپک

گروه بين​الملل:​ نشریه اشپیگل براساس اسناد فاش شده توسط ادوارد اسنودن از جاسوسی مرکز ارتباطات دولتی انگلیس از اوپک خبر داد.
اشپیگل: جاسوسی آمریکا و انگلیس از اوپک
اسناد افشا شده توسط ادوارد اسنودن مامور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا حاکی از اینست که مرکز ارتباطات دولتی انگلیس و آژانس امنیت ملی آمریکا به مقر اوپک در وین نفوذ کرده و از کامپیوترهای 9 تن از کارکنان این سازمان جاسوسی کرده‌اند. در این اسناد آمده است‌: آژانس امنیت ملی آمریکا از دبیرخانه اوپک در وین جاسوسی کرده است.

اشپیگل افزود: این سازمانهای جاسوسی با استفاده از وبسایت‌های دستکاری شده نظیر شبکه اجتماعی لینکدین به طور مخفیانه نرم افزارهای جاسوسی را روی کامپیوترهای دبیرخانه اوپک نصب کرده و از صفحات دستکاری شده وبسایتهایی که بوسیله این شبکه اجتماعی آنلاین شده اند برای دسترسی به کامپیوترهای هدف خود استفاده کرده اند.
مرجع : ايسنا

روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۲۹
عشق است امریکا.........کارتر:دوست داشتم یکی از افراد ویاران آقای خمینی میبودم....خوب چرا باهاش دشمنی؟ چون من قسم خوردم حافظ منافع مردمم باشم......سیاست عاطفه واحساسات سرش نمیشه.باید کاری کنی شهروند کشورت احساس شرمندگی پیش زن وبچش نکنه.بعد بری شعار اخلاق بدی واحساساتی بشی. (167990)