به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۲۱۰۹۹

دستگیری اعضای باند جاعلان اسناد دولتی

گروه حوادث: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری اعضای باند جاعلان اسناد دولتی در کرج خبر داد و گفت: این افراد در قبال جعل سند برای زمین خواران اقدام به کلاهبرداری های میلیونی می کردند.
دستگیری اعضای باند جاعلان اسناد دولتی
محمد حقیقی با اعلام این خبر گفت: اعضای باند جاعلان اسناد دولتی که با دریافت مبلغ 15 میلیون تومان در قبال جعل سند برای زمین‌خوران اقدام به کلاهبرداری‌های میلیونی کرده بودند با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شدند. وی افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت عده‌ای در کار جعل اسناد و مدارک دولتی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 23 فردیس قرار گرفت. حقیقی ادامه داد: مأموران پس از بررسی و اطمینان از صحت و سقم موضوع کارهای اطلاعاتی را در این خصوص آغاز کردند و در نهایت موفق به شناسایی متهمان و محل فعالیت آنها شدند و ماموران با هماهنگی مقام قضایی پس از اعزام به محل مورد نظر طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کرج افزود: ماموران در بازرسی خود دو عدد مهر برجسته، 30 عدد پلمب سند، محلول رنگ پاک‌کن، دو عدد ذره‌بین، تعداد زیادی تمبر، چند فقره سند سفید، تعدادی مهر، سه عدد فلش مموری، 10 عدد پایپ و سه گرم ماده مخدر شیشه کشف کردند. وی یادآور شد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر جعل سند اعتراف و اقرار کردند در قبال دریافت مبلغ 15 میلیون تومان در قبال هر سند اقدام به جعل اسناد برای زمین‌خواران می‌کردند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *