به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۲۱۱۳۰

تهران فردا هم بارانی است

گرو ه جامعه:​ بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، سامانه بارشی فعال در کشور همچنان باعث بارش پراکنده در نیمه غربی کشور خواهد شد و بارش پراکنده در تمام نقاط کشور جز استانهای شرقی تا اواخر امروز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
تهران فردا هم بارانی است
 سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آسمان تهران امروز چهارشنبه نیمه ابری به تدریج ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود و کمینه دمای آن 9 درجه و بیشینه آن 19 خواهد بود. آسمان تهران فردا پنجشنبه نیز ابری و همراه با بارش پراکنده گاهی وزش باد خواهد بود .

آسمان کدام استان‌ها بارانی است؟
همچنین براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش باران از اواخر وقت چهارشنبه در استانهای نوارغربی کشور و از ظهر فردا پنجشنبه نیز به تدریج در نواحی مرکزی قطع خواهد شد و در بعدازظهر پنج شنبه سامانه‌ بارشی محدود به نیمه شرقی کشور خواهد شد. فعالیت این سامانه بارشی در روز جمعه در جنوب شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت. شایان ذکر است بیشترین میزان بارش چهارشنبه در استانهای خوزستان،‌ چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، پنجشنبه در استانهای هرمزگان، شرق فارس، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان و جمعه در هرمزگان و سیستان و بلوچستان خواهد بود. اواخر وقت جمعه مجددا بارش باران در سواحل غربی دریای خزر آغاز خواهد شد.

همچنین طی روز چهارشنبه در برخی نقاط استانهای لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و از اواخر چهارشنبه و اوایل پنجشنبه در شمال بوشهر و غرب فارس، بارش باران با رعد و برق از شدت بیشتری برخوردار می‌باشد. از این رو آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق دور از انتظار نمی‌باشد. طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی نقاط استانهای هرمزگان،‌ جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب شرق استان فارس بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد از شدت بیشتری برخوردار می‌باشد. بنابراین آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق پیش بینی می‌شود.

از عصر جمعه و طی روز شنبه بارش باران در استانهای اردبیل، گیلان و غرب مازندران تشدید می‌شود که می‌تواند سبب آب گرفتگی معابر عمومی گردد. در این مدت در مناطق مرتفع استان‌های فوق به سبب بارش برف، اختلال در تردد جاده‌ای نیز دور از انتظار نمی‌باشد.

رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۲ ۱۳:۵۸
خدایا شکرت، تو این اوضاع کم آبی و آلودگی هوا ادامه بارندگی بهترین خبره (168639)