به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۷
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۲۱۱۷۳۷

تفاوت نی نی لای لای فیشر پرایس و نی نی لای لای چیکو

گروه جامعه: سلام به شما همرهان عزیز وبسایت خبری بهار نیوز در این مقاله قصد معرفی یکی از وسایل معروف سرگرمی نوزاد به نام نی نی لای لای را به شما معرفی کنیم. در این مقاله از مزیت‌ها و معایت انواع نی نی لای لای چیکو و فیشر پرایس برای شما خواهیم گفت.
نی نی لای لای چیست ؟
همانطور که میدانید یکی از بخش‌های مهم سیسمونی نوزاد وسایل مربوط به سرگرم و آرام کردن نوزاد هستند این محصولات که در محصولات، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید میشوند بر اساس ویژگی‌هایی که دارند کابرد و تاثیر گذاری متفاوتی نیز دارند.
وسایل سرگرمی نوزاد میتواند یک جغجغه ساده و یا یک نی نی لای لای یا تاب برقی بسیار خاص و پر آپشن باشد با این حال انتخاب آنها بر اساس شرایط و علایق کودک شما بسیار مهم است. نی نی لای لای‌ها یکی از محبوب ترین وسایل سرگرمی نوزاد هستند که در سرگرم و رام کردن نوزاد و حتی خواباندن نوزاد نقش بسیار مهمی دارند. نی نی لای لای‌ها را میتوان تشک‌های بازی دانست که نقش گهواره و صندلی یا صندلی غذا برای نوزاد را نیز ایفا میکنند. 
این محصولات ویژگی‌ها و کاربرد‌های متفاوتی بر اساس برند تولید کننده خود دارند. اکثریت آنها نقش گهواره و تاب نوزاد دارند و در ماه‌های بالتر نوزاد میتوان آنها را به صندلی یا صندلی غذای نوزاد تبدیل کرد.

نینی لای لای‌ها را تا چه زمانی میتوان استفاده کرد ؟

این محصولات را میتوان در اکثریت برند‌های تولید کننده از بدو تولد نوزاد استفاده کرد. اما اینکه تا چه زمانی قابل استفاده هستند بر اساس تحمل وزن آن محصول و برند آنها متفاوت است. قبل از تهیه نی نی لای لای‌ها باید حتما به میزان وزنی که میتوانند تحمل کنند توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

نی نی لای لای فیشر پرایس چیست ؟
فیشر پرایس یکی از برند‌های معروف جهان است که در زمینه تولید محصولات حمل و نقل و وسایل سرگرمی نوزاد فعالیت میکند. اما یکی از معروف ترین محصولات فیشر پرایس همان نی نی لای لای‌ها هستند که در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید میشوند.
نی نی لای لای فیشر پرایس نیز مانند بسیاری از برند‌ها هم به صورت ساده و هم به صورت باتری خور و برقی تولید میشوند.
کیفیت، طراحی خوب و رنگ آمیزی مناسب محصولات فیشر پرایس باعث این موضوع شده است که نی نی لای لای‌های این برند از محبوبیت و مقبولیت خوبی در میان مادر‌ها و کودکان برخوردار باشد.

نی نی لای لای چیکو :
چیکو نیز یک برند ایتالیایی است که میتوان آن را به عنوان یکی از معروف ترین برند‌های تولید کننده محصولات مادر و نوزاد در جهان دانست.
چیکو محصولات بسیار متنوعی تولید میکند که اکثر آنها از کیفیت خوبی برخوردارند. یکی از محصولات خوب چیکو که در این قسمت نیز مدنظر ماست نی نی لای لای چیکو است. نی نی لای لای چیکو نیز در مدل‌های مختلف، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود.
قیمت نی نی لای لای‌های این برند بر اساس اینکه از کدام دسته، ساده، باطری خور و برقی باشند متغییر است.

آموزش استفاده از نینی لای لای :

یک مورد خاص برای وسایل کودک وجود دارد که من دوستش داشتم و فکر می‌کنم همه مادران باید صاحب آن باشند. این یک صندلی فنری است. این چیزها نجات دهنده است. کودک می‌تواند در آنها بازی کند، در آن بخوابد، و از همه بهتر می‌توانید آن را انتخاب کنید و حمل کنید تا کودک را از اتاق به اتاق دیگر خود با خود به همراه داشته باشد. من به خصوص این مورد را برای نوزادان کولی توصیه می‌کنم. با پسرم که چند ماه اولش بسیار دلهره بود، قرار دادن او در صندلی تند و تیز او تنها راه حل‌هایی بود که کمک کرد (جدا از نوسان او).
ارتعاشات صندلی فنری بسیار آرام و آرام بخش کودک است. چندین نوع مختلف وجود دارد که برخی از آنها دارای نوار اسباب بازی هستند که قابل جابجایی است. این یک ویژگی عالی است که اگر سعی می‌کنید کودک خود را بر خلاف آنهایی که نوار اسباب بازی ثابت ندارند، به حالت روبرو نشود، بیش از حد تحریک کند.

Fisher-Price نوزاد به کودک نوپا راکر
کودک مخصوص کودک نوپا Rocker با دو کودک من تجربه انواع مختلف صندلی‌های فنری را داشتم، اما مورد علاقه من تا کنون راک Fisher Price Infant-to-Toddler است. کسی که قبلاً برای دخترم داشتم، الگویی قدیمی تر بود و از آنجا که من هنگام تولد آن را برای او و پسرم اغلب از او استفاده می‌کردم، سوخته بود. وقتی من با جستجوی یک مورد جدید، نمی توانم دقیقاً همان موردی را که قبلاً داشتیم پیدا کنم و معمولاً با محصولات به مرور زمان اتفاق می‌افتد. کمی می‌دانستم که مدل قبلی فراخوان شده است، زیرا اگر نوزادی بیش از حد بدون لگد  نی نی لای لای فیشر پرایس به داخل آن تکیه داده باشد، بیش از حد سر می‌زند. از آنجا که می‌فهمم، این مشکل برطرف شده است بنابراین توقف در قسمت جلوی راک باعث می‌شود که همه چیز از ادامه کار جلوگیری کند.
من گزینه‌های دیگر (یکی مادرم و یکی مادر مادرم را از نوه‌های دیگر داشت) که خوب بود، اما هر دو کمی بیش از حد نشستند که منجر به کج شدن گردنشان هنگام خواب شد که بسیار ناراحت کننده نی نی لای لای چیکو  به نظر می‌رسید. من تصمیم گرفتم که به  بروم و به دنبال کالای جدیدی بگردم که در حقیقت ارزانتر باشد، علاوه بر این که نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل ندارم. من می‌دانستم که قبل از این می‌خواهم یک شخصیت مانند ما داشته باشیم که بتواند بیشتر برای چرت زدن بیشتر استفاده کند. با مدل جدید Fisher-Price روبرو شدم که ویژگی‌های آن را نسبت به مدل دیگری که داشتیم بهبود یافته است

خرید اینترنتی نی نی لای لای از دیجی کالا یا مادرآن ؟

اگر قصد خرید این محصول را داشته باشیم قبل از هر چیز باید این تصمیم را بگیریم که که میخواهیم نی نی لای لای را به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری خریداری کنیم. اگر قصد خرید اینترنتی داشته باشیم حتما باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنیم.
ما در این بخش دو فروشگاه معتبر و فعال در فروش این محصول را برای شما تشریح خواهیم کرد.
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و فروشگاه اینترنتی مادرآن. این دو فروشگاه با توجه به محصول مورد نظر ما دو فروشگاه معتبر در سطح کشور هستند.
دیجی کالا را که میتوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور دانست که بسیاری از محصولات مورد نظر ما را میتوان در آن یافت اما دیجی کالا به دلیل اینکه امروزه محصولات خود را از طریق فرشندگان یا همان سلر‌ها تامیین و به فروش میرساند کمی ممکن است قیمت باللاتری نسبت به سایر فروشگاه‌ها داشته باشد. فروشگاه مادرآن نیز که به طور تخصصی در زمینه محصولات مادر و نوزاد فعال است را میتوان معتبر ترین فروشگاه تخصصی در این زمینه محصولات دانست. مادرآن با قیمت مناسب محصولاتش و ارسال سریع توانسته به شهرت دست پیدا کند امیدواریم در آینده بتوانیم لیست بلند تری از فروشگاه‌های معتبر را برای شما تشریح کنیم فروشگاه‌های بزرگی مانند آمازون که در این سالها به شهرت و اعتبار بسیار بالایی رسیده اند. در آخر تصمیم گیری برای خرید از هر کدام از فروشگاه‌های حضوری و یا اینترنتی بر عهده شماست.