به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۱
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۱۱۸۲

معاون‌اول: انشاالله به‌زودي رفع‌حصر مي‌شود

معاون‌اول: انشاالله به‌زودي رفع‌حصر مي‌شود
گروه سياسي: بهروز شجاعی، روزنامه نگار در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: دیشب منزل آقا صادق خرازی، آقای مهندس جهانگیری هم تشریف آورده بودند، یکی از عزاداران که گویا از مشهد هم آمده بود به آقای جهانگیری گفت:« ما میرمان را از شما می‌خواهیم، کی مهندس موسوی آزاد می‌شود.» مهندس جهانگیری هم گفتند:« حتما، انشالله آزاد می‌شود، ما داریم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. انشالله به زودی...»

مرجع : اميدنامه

(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۲:۱۱
به امید آزادی زندانیان سیاسی چه در زندان و چه در حصر. (168944)
raha
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۲۲:۴۱
به امید پایان سانسور در سایت مستقل و اصلاح طلب بهار (؟) و به امید پایان سانسور در تمامی رسانه های ایران...!؟ (169167)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۲:۲۹
واقعا؟؟؟ (168958)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۲:۳۴
اقای روحانی شما با اعتبار آقایان خاتمی . عارف . مهندس موسوی و دکتر رهنورد و اقای کروبی به این منسب انتخاب شدید امیدوارم که به قول های انتخاباتی خود عمل و هر چه زوتر جهت رفع حصر این عزیزان که بیگناه در حصر و حبس خانگی هستند تلاش نمایید شماها جریان انحرافی را ازاد گذاشته اید و این مریدان دوست داشتنی را در حبس .... (168961)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۲:۳۷
من از آقای جهانگیری و امثال جهانگیری خیلی بیشتر از اینها توقع دارم تا اینکه با چند واسطه از ایشون یه نقل قولی درباره این مطالبه ملی منتشر بشه. آقای جهانگیری اگه درباره این موضوع صحبت کنید و پیگیر باشید به خدا هیچ کس سرتون رو نمی بُره. هیچ کس هم دولت رو جیز نمیکنه از جمله وکلای (!) ملت در مجلس! بهتون قول می دم! (168964)
ابوسعيدگناوه اي
Romania
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۲:۴۲
اقاي روحاني ما طرفدارتيم و پشتت ايستاده ايم تا اخر چون سيدمان امرفرمودند ولي ما سلامت و ازادي مير را از شما ميخواهيم خودت قول دادي و من رو حرف شما حساب ميكنم همه ما حساب ميكنيم تا اخرش باهاتيم شيخ حسن قهرمان (168968)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۳:۰۴
ببینیم و تعریف کنیم! (168974)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۳:۱۵
انشاالله (168982)
محمد حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۳:۱۹
باز خواهند گشت نجیبان
استوارتر از کوه
بر قلوب ملت پانهند
به کوچه غم زده صفا دهند
رویش جوانه های دوباز
به سبزی گراید سرای ما (168987)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۳:۲۵
انشاءلله به حق امام حسین میر حسین هم ازاد شن(همه زندانیهای سیاسی) (168992)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۳:۲۹
شمارا به عزای حسین میرحسن ویارانش راآزادکنید (168996)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۳:۳۹
الان حصر اینا چه سودی واسه شما داشته؟ میشه بگید (169003)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۴:۳۴
دست شما درد نکنه از اون سئوال ها پرسیدین ؟؟قربونت برم تعداد زیادی .زندانی سیاسی در اغلب کشور ها دنیا داریم . میدونید که از نظر حیثیتی و حقوق بشر مشکلات بسیار زیادی برای یک کشور ایجاد میکنه . اما گوش اینها بر روی اعتراض به این مسئله همیشه بسته بوده و بسته خواهد ماند.بنابر این اطمینان داشته باش که براشون سود داره البته سود دنیوی .چه در آخرت باید پاسخگوی این نابرابری ها باشند. (169022)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۳:۴۰
صدها شخص و ارگان و گروه تو این مملکت هست که زورشان از نقطه نظر مناسبات قدرت به رئیس جمهور می چربد. پس تصور نکنیم که چون جناب روحانی یا کس دیگری قول آزادی این دو بزرگوار را داد، این مسئله براحتی حل خواهد شد. (169004)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۴:۴۸
پس رسیدیم به حرف احمدی نژاد که میگفت یه عده چوب لای چرخ دولت میزارن (169031)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۵:۲۵
میشه یکیشونو بگی؟
پس این که میگیم طبق قانون رییس جمهور شخص اول اجراییه کشکه؟!!!نه جانم اشتباه نکن... (169044)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۲۰:۱۷
دوست عزیز، مگر آقا محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور این مملکت به رئیس سازمان تربیت بدنی اش (و فدراسیون و غیره و ذالک) دستور ندارد، شرایط حضور بانوان در استادیوم های فوتبال را فراهم بیاورد؟ نهایت ماجرا چه شد؟ آیا کسانی که مانع شدند قدرتشان از رئیس جمهور بیشتر نبود؟ مگر همین آقا محمود شما علناً با نیروی انتظامی تحت امر وزارت کشور (یعنی تحت امر خودش) سر بعضی مسائل درنیافتاد و آخر هم حریف نشد؟ (نکند معتقدید اینها همه اش نمایش بوده است؟) مگر آقا محمود شما در نامه ای که علنی شده بود از وزیر علوم اش نخواسته بود که رئیس فلان دانشگاه ها را عوض کند و این اتفاق نیافتاد و بعد یکی از همان رؤسا در تلویزیون به عبارتی از خجالت ایشان درآمد ... (169130)
دکتر دادخواه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۵:۱۹
با ادای احترام به نظرات دوستان عزیزم. دعا کنید که دولت آقای روحانی بتواند در زمینه روابط خارجی موفق شود و در اقتصاد کشور و معیشت مردم بهبودی حاصل شود. رفع حصر را وسیله فشار و اذیت دولت قرار ندهید. آقایان موسوی و کروبی هیچ وقت به دنبال آزاد شدن خود نبوده اند 1000 روز گذشت بگذارید 200 روز هم در این دولت بگذرد اتفاق بدی نمی افتد. کاری نکنیم که دسته ای فکر کنند آزادی این دو بزرگوار شکست آنان است و از این رو بیشتر مقاومت می کنند .اجازه بدهید در یک فرایند طبیعی رفع حصر شود. (169041)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۲۰:۴۴
تو ميتوني متوجه بشي که 1000 روز گذشته!!؟ فرآيند طبيعي يعني چي!؟ يعني سالهاي سال؟ (169140)
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۵:۵۸
اگر طبق قانون باشد هیچ ارگانی نمی تواند بدون محاکمه شخصی را زندان کند چون بعدا" باید پاسخگو باشند همانگونه که آقای کهروبی را زمان انتخاب محکوم میکردند که چرا وقتی رییس بنیاد شهید بودی در بنیاد شهید کسانی را باز داشت میکردی .یک روزی هم خواهد رسید که چرا بدون محاکمه ومحکومیت انها را حصر کردید واز حقوق اجتمایی محروم شدند. (169051)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۶:۲۰
تهمتي كه سال 88 به نظام زده شد پس چي؟ (169058)