به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۲۱۲۴۶
در مسجدسلیمان استان خوزستان

برخورد علم با سیم برق جان3جوان را گرفت

گروه حوادث: چهار جوان در مسجدسلیمان استان خوزستان حین جابجایی علم عزاداری امام حسین(ع) ، بر اثر برخورد با سیم‌های انتقال برق شهری دچار برق گرفتگی شدند که تاکنون سه تن از آنان جان باخته و نفر چهارم دربیمارستان در کما بسر می‌برد.
برخورد علم با سیم برق جان3جوان را گرفت
به گزارش ایرنا؛ این حادثه در حین عزاداری تاسوعای حسینی در منطقه کلگه کاروانسرای مسجدسلیمان و در هیات عزاداری مسجد صاحب الزمان این منطقه اتفاق افتاد و فوت شدگان همگی جوان بودند. براساس این گزارش امروز در آیین عاشورای حسینی نیز یک جوان درمنطقه چهاربیشه مسجد سلیمان بدلیل اصابت علم عزاداری باسیم برق دچار سانحه شد که برای ادامه مداوا به بیمارستان‌های اهواز انتقال یافت. این دومین باری است که در هیات عزاداری مسجد صاحب‌الزمان مسجدسلیمان چنین اتفاقی رخ می‌دهد. حدود 6 سال پیش نیز جوانی به نام حبیب جلیلی نیز بر اثر برخورد علم با سیم های خطوط انتقال برق شهری دچاربرق گرفتگی شد و فوت کرد.

۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۱:۱۶
درعاشورا شور ومعرفت عاطفه حماسه وظلم ستیزی آموزش داده میشه این علم بلند کردن چه چیزی رو میتونه نشون بده این از جنگ مسیحیون گرفته شده واسلام همچین چیزی رو نداره ونباید استفاده شه چون نفعی هم نداره (169213)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۲:۵۶
همه جلوی کامپیوترشون میشن روشن فکر (169238)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۰:۵۷
روشنفکر بودن اشکالش چیه ؟ (169286)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۲:۵۷
علم رو پلاستیکی بسازن هم مقاومتش در برابر خوردگی بیشتره هم ارزونتره هم سبک تره هم نارساناست هم ... (169239)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۹:۳۷
الکی به اعتقادات دیگران گیر ندهید این مشکل مسیحیان نیست ... (169272)
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۹:۰۴
ان شاالله روحشان با امام حسین ویارانشون محشور میشه (169258)
رستم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۹:۰۵
خوب ساده است یا سیم ها را بلند کنند و یا علم ها را کوتاه کنند درست است که عزاداری امام حسین است و همه ی جانها فدای اوست ولی یه کمی هم باید فک کرد (169259)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۳:۳۱
یعنی به خاطر 10 روز ارتفاع استاندارد دکل برق رو در تمام کشور تغییر بدن؟ شما که اگه یارانتو دیر بریزن شاکی میشی هزینشو پرداخت میکنی؟ (169358)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۹:۱۰
شهری که قراره علم بگردانند باید برقش قطع شود (169263)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۱:۰۲
یه راه هست از همه بهتر راحت تر وشدنی تر قبل از اینکه علم را بلند کنند بالای سرشان را نگاه کنند ببینند سیم برق هست یا نه. (169288)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۱:۳۸
سوالی اینجاست که این علامتها که فلزی هستند معمولا ارتفاع آنها کم است پس چگونه با کابل برق برخورد کردند. علم های بلند هم که چوبی هستند و موجب برق گرفتگی نمیشود. کلا جریان چی بوده؟ (169304)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۳:۴۷
برادر من شهری که نفتش باعث پیشرفت ایران شد. الان خودش از امکانات اولیه محروم هست . سیم کشی برق هوایی بصورت غیر استاندارد و نامطلوب انجام شده. تازه این کوچکترین مشکل این شهر هست. به امید روزی که عدالت برقرار بشه. (169365)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۲:۰۲
با توجه به اينكه ارتفاع علم به شبكه فشار ضعيف ميرسه ميشه مسير علم گردوني اين مسجد رو تعويض به كابل خود نگهدار كرد تا حادثه برق گرفتگي تكرار نشه. (169315)
بهرام
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۲:۱۰
جالب اینه که سابغه هم داشته 6 سال پیش یک جوان رو به کشتن داده حالا واقعأ کی مسئوله و پاسخگو کیست؟ شهرداری؟ متولیان مسجد؟ یا روحشون با امام حسین محشور شد و تمام... (169318)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۸:۰۰
عدم برخورد با آیین های بی دلیل و انحرافی نظیر حمل علم میتواند چنین پیامدهایی هم داشته باشد (169498)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۲۱:۰۲
الان ما باید برای چیزی متأسف شویم؟ میشه بگید اون چیه؟ (169615)