به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۲۱۲۴۹۹

از چه سایتی برای دانلود فیلم و سریال ایرانی استفاده کنیم ؟

گروه فرهنگ و هنر: این روزها پیدا کردن یک سایت به روز و معتبر برای دانلود فیلم‌های ایرانی جدید اندکی مشکل شده است. ما می‌خواهیم به شما کاربران سایت بهار نیوز، بروزترین سایت مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی را معرفی کنیم که به صورت روزانه و منظم با فیلم‌های جدید آپدیت می‌شود.
اگر نگاهی به ویترین ماهانه شبکه نمایش خانگی بیندازم با فیلم‌های جدید ایرانی مثل ماجرای نیمروز 2: رد خون، فیلم معکوس، فیلم چشم و گوش بسته و در بخش سریال نیز با سریال هم گناه، سریال دل، سریال خواب زده مواجه خواهیم شد. در لیست انتظار پخش نیز عناوینی همچون سریال قورباغه، سریال موچین، فیلم زیر نظر و ... را مشاهده خواهیم کرد.
 
بروزترین سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی
سایت منتخب ما سینما تی وی مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی نام دارد. بله نام سینما تی وی را به خاطر بسپارید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت سینما تی وی از انتشار جدیدترین فیلم‌ها و قسمت‌های جدید سریال‌های ایرانی اطلاع پیدا کنید و افدام به دانلود آن‌ها با سرعت بالا و بدون قطعی کنید. در ادامه به بررسی ژانر کمدی و چند فیلم و سریال می‌پردازیم.
 
دانلود فیلم‌های جدید ایرانی در ژانر کمدی
ژانر کمدی یکی از پرطرفدارترین ژانرها در کشور ما ایران است. به همین دلیل این اواخر شاهد تولید و پخش فیلم‌های کمدی و خنده دار بسیاری بوده ایم که بعضا برخی از این فیلم به دلیل داشتن دیالوگ‌های غیرحرفه ای مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته اند ولی فروش خوبی نیز داشته اند.
از بارزترین آن‌ها می‌توان به رحمان 1400 اشاره کرد پس مدتی از اکران و انتقادات فراوان از پرده‌های سینما پایین کشیده شد و اما فیلم‌های کمدی دیگری مثل فیلم چشم و گوش بسته نیز بوده اند که به رغم داشتن داستان و بنیاد محتوایی خوب و حرفه ای فروش مناسب و قابل انتظاری نداشته اند.
اگربه تحلیل این موراد بپردازیم متوجه می‌شویم آن دسته از فیلم‌های ایرانی که در ژانر کمدی ساخته و روانه سینما می‌شوند اگر دارای داستانی پوچ و دیالوگ‌های غیرحرفه ای بعضا به ظور غیرمستقیم جنسی داشته باشند از فروش خوبی در سینمای ایران بهره خواهند برد. هم اکنون شما می‌تواند برای دانلود فیلم‌ های کمدی ایرانی جدید به سایت سینما تی وی مراجعه کنید.
 
دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته امین حیایی و بهرام افشاری
فیلم سینمایی چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1397 تولید و در سال 1398 در سینماها به کران درآمد. این فیلم با فروش تقریبی 13 میلیارد تومانی توانست جزو 5  فیلم پرفروش سال 98 قرار بگیرد.

در فیلم کمدی چشم و گوش بسته بازیگران بزرگی همچون امین حیایی، بهرام افشاری، لیندا کیانی، مانی حقیفی، محمدرضا صولتی و پوریا پورسرخ هنرنمایی کرده اند.
داستان فیلم ایرانی چشم و گوش بسته از این قرار است که : مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست (بهرام افشاری)، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! (امین حیایی). آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند...
در فیلم جدید چشم و گوش بسته شاهد صحنه‌های اکشن نیز خواهید بود. چشم و گوش بسته بازخورد‌های مثبتی از مردم داشته و اکثر منتقدان سینما نیز نظرات مثبتی داشته اند. همچنین نا گفته نماند که فیلم چشم و گوش بسته برگرفته از یک فیلم قدیمی آمریکایی به اسم بد نبین و بد نشو می‌باشد.
لینک دانلود این اثر : خرید و دانلود چشم و گوش بسته
منبع : سینما تی وی | https://cinamatv.com