به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۲۱۲۵۳۰

دانلود فیلم کمدی و خنده دار در کاران مووی

دانلود فیلم کمدی و خنده دار در کاران مووی
در این دوران قرنطینه تماشا و دانلود فیلم به یکی از اصلی ترین سرگرمی‌های مردم بدل شده است‌. در بین انبوهی از آثار، بیشتر نام فیلم‌های معروف این روز‌های سینمای ایران به چشم می‌خورد و به همین سبب است که دانلود آن‌ها به ترند دنیا وب تبدیل شده است‌. این موضوع باعث شده تا کلماتی همچون دانلود فیلم چشم و گوش بسته، سریال موچین و... به عنوان کلمات ترند در دنیای وب فارسی شناخته شود که این امر خود نشانه ای از محبوبیت این آثار در بین مخاطبان فارسی است‌. در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری کوتاه بر روی آن‌ها داشته باشیم و شیوه دانلود را هم خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم‌.

فیلم چشم و گوش بسته و بررسی آن
دانلود فیلم چشم و گوش بسته را می‌توان جزو معروف ترین و البته بهترین فیلم‌های کمدی سال جاری دانست که توانست از هر جهت به موفقیت‌های چشم گیری برسد‌. این فیلم در واقع هر آن چیزی را که برای مخاطب امروزی جذاب باشد را در خود جای داده است‌. از بازیگران معروف و توانمند گرفته تا داستان عالی و زیبا که همگی به خویی با یکدیگر ترکیب شده اند‌. در خلاصه داستان این اثر آمده است که زنی تبهکار مردی را به قتل می‌رساند و پلیس در این رابطه دو مرد بی گناه را دستگیر می‌کند‌.یکی از این مرد‌ها که  ماجرا را دیده ناشنوا است و دیگری که ماجرا را شنیده نابینا است‌. آن‌ها یک صبح تا غروب فرصت دارند که بی گناهی خود را اثبات کنند. آنها در راه اثبات بی گناهی خود دچار مشکلات و ماجرا‌های مختلف می‌شوند که سبب جذابیت بیشتر این اثر شده است‌. در کنار این موارد حضور بازیگران توانمندی همچون بهرام افشاری، امین حیایی، لیندا کیانی، مانی حقیقی و... سبب شده است تا این فیلم بیش از پیش از نگاه مخاطبان جذاب باشد‌. اگر شما هم به دنبال دانلود فیلم چشم و گوش بسته هستید می‌توانید هم اکنون از طریق رسانه کاران مووی اقدام نمایید‌.

سریال موچین و بررسی آن
دانلود سریال موچین از شاخص ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که از هم اکنون توجه تعداد بسیار زیادی از مخاطبان را به خود جلب کرده است. در خلاصه داستان این اثر آمده که انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد تا آدم‌های تکراری را هر روز ببینی و آنقدر هم بزرگ باشد تا نتوانی افرادی را که دوست داری یک بار ببینی‌.
اگر چه از خلاصه داستان این اثر نمی‌توان مطالب زیادی را متوجه شد اما با توجه به حضور بازیگران بسیار توان در این فیلم می‌توان دریافت که شاهد یک کمدی بسیار عالی خواهیم بود‌. در این فیلم بازیگران مطرحی همچون علی صادقی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، امیر نوری، شهره لرستانی و... به ایفای نقش پرداخته اند و به گفته شنیده‌ها نقش‌های آن‌ها نیز بسیار اثر گذار و کمدی است‌. در کنار این موضوع کارگردانی حسین تبریزی از دیگر فاکتور‌هایی است که سبب موفقیت بیش از پیش این اثر از دیدگاه مخاطبان شده است‌. اگر شما هم تمایل دارید تا به اتفاق خانواده به تماشای این اثر زیبا بپردازید می‌توانید هم اکنون به رسانه کاران مووی مراجعه کرده و اقدام به دانلود سریال موچین نمایید‌.

دانلود سریال خارجی سانسور شده
در کنار آثار ایرانی جذاب، سریال‌های خارجی بسیار زیبایی هم وجود دارد که مخاطبان بسیار زیادی دارند‌. این سریال‌ها عموماً به زبان‌های خارجی و یا بصورت زیر نویس هستند اما نکته منفی که در تمام آن‌ها وجود دارد همان صحنه‌های خارج از عرف است که با فرهنگ ایرانی سازگاری ندارد‌. وجود چنین صحنه‌هایی در سریال‌ها و آثار خارجی امری بسیار طبیعی است این در حالی است که چنین چیزی با فرهنگ ایرانی سازگاری ندارد‌.
وجود این صحنه‌ها از مهم ترین فاکتور‌هایی است که اجازه نمی‌دهد این آثار در بین ایرانیان رشد بیشتری داشته باشد. با وجود این صحنه‌ها افراد نمی‌توانند به همراه خانواده به تماشای این سریال‌ها بنیشنند‌. دانلود فیلم خارجی سانسور شده راهکاری است که به این افراد کمک می‌کند تا این سریال‌ها را با خیالی آسوده همراه با خانواده مشاهده نمایند که این موضوع به نوبه خود در افزایش محبوبیت آن‌ها موفقیت زیادی دارد‌. اگر شما هم به دنبال دانلود سریال خارجی سانسور شده هستید می‌توانید هم اکنون به رسانه کاران مووی مراجعه نمایید‌.