به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۲۱۲۶۷

نظر پيکه در باره شايسته توپ طلاي 2013

گروه ورزشی: جرارد پيکه با تمجيد از ليونل مسي مي‌گويد اگر اين ستاره آرژانتيني بار ديگر برنده توپ طلاي فوتبال جهان شود خيلي مي‌خندد.
نظر پيکه در باره شايسته توپ طلاي 2013
کريستيانو رونالدو، فرانک ريبري و ليونل مسي به نظر مي‌رسد سه نامزد نهايي توپ طلاي فوتبال جهان باشند که رسانه‌هاي مختلف نگاه ويژه‌اي به آنها داشته‌اند. پيکه، مدافع بارسلونا درباره اين که فکر مي‌کند چه کسي برنده توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 مي‌شود گفت:‌ مسي که هميشه بايد در بين نامزد‌هاي نهايي باشد و نمي‌شود او را خط زد. او چهار بار توپ طلا را کسب کرده است و اگر يکبار ديگر بتواند آن را کسب کند خيلي مي‌خندم. نمي‌خواهم چيزي از ارزش‌هاي فرانک ريبري کم کنم يا اينکه بگويم رونالدو خوب نبوده است بلکه معتقدم ليونل مسي در فصل گذشته نيز فوق‌العاده کار کرد.

مدافع بارسلونا درباره مقايسه تيم فعلي بارسلونا با تيم پپ گوآرديولا گفت: نبايد بارسلونا الان را با بارسلونا پپ گوآرديولا مقايسه کنيم.تسم گوآرديولا تنها تيم تاريخ بود که در يک فصل شش جام کسب کرد. اتفاق‌هاي بسيار بي‌نظيري در آن تيم رخ داد که هيچوقت فراموش نمي‌شوند. پس از آن همه افتخار اکنون با مارتينو مي‌خواهيم باز هم آن روز‌هاي خوش را تکرار کنيم. مي‌دانيم تکرار آن روزها سخت است اما ما از اينکه دو سال است در ليگ قهرمانان اروپا قهرمان نمي‌شويم ناراحت هستيم. پيکه درباره جدايي‌اش از تيم منچستر‌يونايتد گفت: دوست داشتم در اسپانيا باشم زيرا دوستان زيادي اينجا دارم و هيچ جا بازي کردن مثل کشور خودت نيست. از بازي در اسپانيا راضي هستم. خانواده و دوستان من در اينجا هستند و به همين خاطر تصميم گرفتم از منچستر يونايتد جدا شوم و به بارسلونا بيايم.

۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۴:۰۰
حق رونالدوست یا فرانک.
مسی فصل قبل خیلی مصدوم بود (169371)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۴:۴۲
اصلا هرچی شکیرا بگه! (169397)