به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۲۱۲۷۳۶

پرسپولیس فقط تتلو را کم داشت!

گروه ورزشی: حمید درخشان ستاره تیم پرسپولیس در دهه ۶۰ و همچنین سرمربی این تیم در دو دوره متفاوت به مسائل مختلفی پاسخ داده است.
پرسپولیس فقط تتلو را کم داشت!
به گزارش ورزش سه، در ابتدا درخشان درباره حضور امیر تتلو در تمرین پرسپولیس تحت هدایت او گفت: محسن بنگر در آوردن تتلو به تمرین هیچ نقشی نداشت و این خواننده به همراه دوستش پیام صادقیان آمده بود. ما هم گفتیم تا وقتی که ایشان از زمین بیرون نروند ما تمرین را شروع نمی‌کنیم، چون نمیخواستیم تیممان بیشتر از این دچار حاشیه شود.او در ادامه به موضوع علاقه تتلو به بازی در پرسپولیس پرداخت و گفت: به نظر شما عاقلانه است که من از چنین فردی که این مقدار حاشیه دارد و اصلا در تیمی بازی نکرده، برای حضور در تیم بزرگ پرسپولیس تست بگیرم؟ من فکر می‌کنم کار درستی کردم که از او تست نگرفتم حالا شاید همان موقع خیلی‌ها ناراحت شوند، ولی ما به سود تیم خودمان فکر کردیم. هیچ آدمی چنین ریسکی نمی‌کند که از فردی نظیر او تست بگیرد.سرمربی سابق پرسپولیس درمورد حواشی پیام صادقیان عنوان کرد: پیام هرکاری کرد به خودش کرد و به کس دیگری آسیب نرسید. ببینید او الان کجاست؟ آیا فوتبال بازی می‌کند؟ آیا در یک تیم حرفه‌ای است؟ من اصلا درباره او حرفی ندارم، چون ایشان کسی نیست که من در مورد حرفی بزنم.ستاره سال‌های دور پرسپولیس در خصوص حواشی اینستاگرامی وحید قلیچ گفت: آقا وحید همبازی سابق من است که خیلی دوست داشتم در کنار او بازی کنم. من خودم اینستاگرام را دوست ندارم و می‌خواهم همین جا از جوان‌هایی که برایم پیج فیک درست کرده اند، بخواهم که این کار را نکنند، چون خوب نیست علیه پیسکسوتانی که سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده اند چنین چیزی انجام شود.

من چند ویدیو از وحید قلیچ دیده ام که همگی جالب هستند، اما فکر می‌کنم آقا وحید باید شان پیشکسوتان را بیشتر نگه دارد.حمید درخشان در پاسخ به این سوال که چرا در دوره سرمربیگری اش تادئو را به محسن خلیلی ترجیح داد، گفت: هر مربی سلیقه‌ای دارد و بر اساس تفکراتی که دارد برای تیمش تصمیم می‌گیرد. محسن خلیلی آن زمان تازه از بند مصدومیت رها شده بود و آماده نبود. من بازیکنی می‌خواستم که در نیم فصل دوم بتواند موثر باشد و برای همین به سراغ تادئو رفتیم که البته جواب نداد.او در پایان با اشاره به درگیری لفظی افشین پیروانی و امیر قلعه نویی گفت: شاید یک چیز کوچکی وجود داشته باشد، اما منشا همه این اختلافات فضای مجازی و مصاحبه‌های دروغی است که بعضی‌ها بدون توجه به عواقب آن‌ها را منتشر می‌کنند. شاید یک چیزی هم بوده باشد، اما ما نباید پیاز داغش را زیاد کنیم، چون هم افشین پیروانی و هم امیر قلعه نویی از بزرگان فوتبال هستند. درباره کمیته استیناف هم به آن‌ها احترام می‌گذارم و فکر می‌کنم تصمیم درست را می‌گیرند، اما حق پرسپولیس است که در این بازی ۳-۰ برنده اعلام شود.