به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۱۲۷۹

خاتمی:امیدوارم مذاکرات،به​نفع​ایران تمام​شود

گروه سياسي:​ سید محمد خاتمی گفت: امیدوارم نتایج مذاکرات ژنو درباره موضوع هسته ای به نفع مردم و جمهوری اسلامی ایران تمام شود.
خاتمی:امیدوارم مذاکرات،به​نفع​ایران تمام​شود
 سید محمد خاتمی رییس بنیاد باران و رییس جمهوری سابق ایران صبح جمعه در مراسم بزرگداشت مادر «محمدعلی نجفی» رییس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در مسجد نور شرکت کرد. وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درمورد دستاوردهای مذاکرات ژنو اظهار امیدواری کرد که مذاکرات ژنو به نفع مردم و جمهوری اسلامی ایران تمام شود.

یکی دیگر از خبرنگاران از خاتمی سوال کرد که شما از طرحی برای گسترش صلح جهانی صحبت کردید در این طرح چه برنامه هایی برای گسترش صلح جهانی در نظر دارید. خاتمی نیز پاسخ داد: من همیشه برای گسترش صلح جهانی صحبت و تلاش می کنم ، انشاء الله در مورد این طرح در خدمتتان خواهم بود.
مرجع : ايرنا

ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۱:۳۲
ما هم امیدواریم سید عزیز.خدا همیشه همراهت باشه که هنوز امید رو در دل ما نگه داشتی. (169295)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۱:۳۴
انشالا سید همه دعا میکنیم (169300)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۱:۴۶
انشاا... (169310)
علی
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۲:۰۸
هرجا اسم سید محمد خاتمی میاد کیف میکنم
دوستت داریم (169317)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۲:۲۵
نتایج مذاکرات اگر سازنده و خوب باشد به نفع ایران و مردم است هر چند که متاسفانه افراطیون داخلی هم از مخمصه ای که به آن دچار شده اند نجات پیدا می کنند.
با امیدواری به اینکه مردم ایرن پس از پیروزی در مذاکرات اتمی،بر افراطیون داخلی هم پیروز شوند. (169326)
raha
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۲:۳۲
آقای خاتمی, با توجه به شخصیت جهانی, فرهنگی ,سیاسی و دینی که از آن برخوردار هستند, هم می توانند از حیث نظری, اسلام راستین(اسلام اخلاق گرا, رحمانی و صلح طلب) را در برابر اسلام دروغین (اسلام جهل, جمود ,خرافه و جنایت) به جهان بیشتر معرفی کنند و هم می توانند از حیث عملی ,در مناسبات بین المللی نقش بسیار موثری ایفا کنند...! آقای خاتمی چه بخواهند و چه نخواهند این رسالت سنگین بر روی دوش ایشان نهاده شده است و نباید از زیر بار این مسوولیت سنگین شانه خالی کنند...!در ضمن دولت و دستگاه دیپلماسی کشور باید از سرمایه های مادی و معنوی این کشور در عرصه های گوناگون بهره ی وافر گیرد... (169330)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۲۰:۳۷
اقاي خاتمي مردم ايران شما سيد پاك خوش اخلاق دانشمند را خيلي دوست دارند انشاالله خداوند دعاي شما را كه از پاكترين مسوولان نظام هستيد اجابت كند و براي اين ملت حفظت كند
دشمنانت را هم هدايت فرمايد (169592)