به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۱۲۸۵۶

پنتاگون رسما وجود آدم‌فضایی‌ها را تایید کرد!

گروه فیلم: یک شبکه خبری آمریکایی اعلام کرد پنتاگون اجازه انتشار رسمی ویدئویی محرمانه که مدعی شده می‌تواند بشقاب پرنده باشد را منتشر کرده است.
پنتاگون رسما وجود آدم‌فضایی‌ها را تایید کرد!
به گزارش سی ان ان، پنتاگون رسما ویدئویی کوتاه را منتشر کرده که "پدیده ناشناخته هوایی" را نشان می دهد؛ این ویدئوها که گفته می شود فوق محرمانه بوده اند قبلا توسط یک شرکت خصوصی منتشر شده بود.
آنچه در این ویدئو نشان داده می شود ظاهرا اشیاء پرنده ناشناس یا همان یوفو (UFO) یا به زبان عامیانه بشقاب پرنده هایی هستند که حرکت بسیار سریعشان با دوربین های مادون قرمز ضبط شده است. دو ویدئو از سه ویدئوی منتشر شده شامل صدای نیروی های نظامی است که با تعجب به سرعت حرکت این اشیاء واکنش نشان می دهند و یکی از آنها حدس می زند که این شیء پرنده احتمالا یک پهپاد باشد.
"سوزان گُف" یکی از سخنگویان پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در همین باره گفته است پنتاگون این ویدئوهای نیروی دریایی آمریکا را به صورت رسمی منتشر کرده تا از هر گونه سوء برداشت افکار عمومی درباره اینکه آیا این ویدئوها واقعی هستند یا اطلاعات بیشتری درباره آنها وجود دارد، جلوگیری کند.
این سخنگو همچنین اشیاء پرنده ای که در ویدئو دیده می شود را "ناشناخته" توصیف کرده است.
به نوشته ای بی سی نیوز، نیروهای دریایی آمریکا این ویدئوها را در سپتامبر 2019 واقعی ارزیابی کرده بود. ویدئوهای فوق توسط خلبانان جنگنده های نیروی دریایی طی تمرین هایی در سالهای 2004 و 2015 ضبط شده و روزنامه نیویورک تایمز آنها را در سال 2017 منتشر کرده بود.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای که در این باره منتشر کرده آورده است: پنتاگون اجازه انتشار ویدئوی غیرمحرمانه نیروی دریایی را داده؛ یکی از آنها در نوامبر 2004 و دو تای دیگر در ژانویه 2015 ضبط شده اند. این ویدئوها در سالهای 2007 و 2017 به صورت غیرمجاز منتشر و دست به دست شده بودند.
گُف در ادامه آورده است: وزارت دفاع آمریکا پس از بررسی دقیق به این نتیجه رسید که انتشار رسمی این ویدئوه هیچ سیستم یا توانایی حساسی را افشا نمی کند و تاثیر منفی بر هرگونه تحقیقات بعدی درباره تهاجم فضایی نظامی توسط پدیده های فضایی ناشناخته ندارد.
...