به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۲۱۲۹۳۲

استاندار: قم از بحران کرونا خارج نشده است

استاندار: قم از بحران کرونا خارج نشده است
گروه جامعه: استاندار قم با تاکید بر این که قم هنوز از شرایط بحران کرونا خارج نشده است، گفت: عملکرد کادر پزشکی استان در مقابله با بیماری کرونا ستودنی بود.
 بهرام سرمست در نشست با اعضای سازمان نظام پزشکی قم افزود: تاب‌آوری نظام درمانی کشور و قم در مقابله با ویروس کرونا تحسین‌برانگیز بود. وی بابیان این که در بحث درمان بیماران، عزم و روحیه‌ جهادی در بین پزشکان در سطح کشور و استان را شاهد بودیم گفت: جامعه پزشکی قم فراتر از وظایفش در راستای مقابله با بیماری کرونا ازخودگذشتگی نشان داد.
وی افزود: بسیاری از پیش‌بینی‌های تحلیل گران که معتقد به عدم کارآمدی نظام مدیریتی کشور بودند، در این زمینه غلط و بی‌پایه و اساس بود. استاندار قم عنوان کرد: جامعه بشری پس از پایان بحران شرایط سخت‌تری را به جهت مدیریت تبعات بحران در پیش رو دارد. وی گفت: تلاش مجموعه مدیریت قم این است که حواشی را به حداقل رسانده و مسائل اجتماعی به مساله سیاسی یا امنیتی تبدیل نشوند.
سرمست با تاکید بر پیگیری مشکلات نظام پزشکی قم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: با بهبود وضعیت استان، در مراسمی از زحمات کادر پزشکی و پرستاری قم قدردانی خواهد شد. وی مبنای تصمیم ها در استان را نظرات کارشناسی و اولویت عقل جمعی دانست و تصریح کرد: منطق قوی مدیریت استان در پاسخ به برخی حاشیه‌سازی‌ها نیز ناشی از تصمیم های کارشناسانه و خرد جمعی بوده است.
برچسب ها: بحران کرونا قم