به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۱۳۰۶

اعلام دلیل جديد بروز مشکل‌تنفسی در اهواز

گروه جامعه: وزیر بهداشت با اشاره به اعزام گروهی به اهواز جهت تهیه گزارش علمی از علت بارش باران‌های اسیدی، علت ابتلای تعدادی از هموطنان به مشکلات تنفسی را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی گفت: ظاهرا ساکن بودن هوا در آن روز و به دنبال آن تراکم تجمع گازهای ناشی از مجموعه‌های صنعتی در محدوده شهر اهواز و یا داخل این شهر، علت افزایش مشکلات و مراجعات تنفسی در اهواز بوده است. وزیر بهداشت پیش از این نیز از اعزام گروهی از تهران به اهواز به منظور ارایه گزارش علمی خبر داده و گفته بود که البته برخی این موضوع را به جریانی که حدود 50 سال پیش در لندن اتفاق افتاد، مرتبط می‌دانند و تصور می‌کنند گازهایی وجود داشته که همراه با آب باران به باران اسیدی تبدیل شده است. با این حال گروهی دیروز از تهران اعزام شده‌اند و گزارش علمی آن تا پایان هفته اعلام می‌شود.

۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۴:۰۵
بهتر است جناب هاشمی به سوالات زیر پاسخ دهند:
1- پیامدهای بهداشتی گرد و خاک سالانه می تواند جند درصد زندگی افراد را تخت تاثیر قرار دهد؟ میزان تلفات تخمینی چقدر باید باشد؟ و چقدر هست؟
2- پیامدهای بهداشتی دمای سالانه می تواند جند درصد زندگی افراد را تخت تاثیر قرار دهد؟ میزان تلفات تخمینی ناشی از آن چقدر باید باشد؟ و چقدر هست؟ (169374)
sajad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۴:۲۰
از تمام مردم ايران خواهشمندم امروز ساعت ٤ در مسابقه پيامكي شبكه يك شركت كنند و به طرح انتقال آب كارون به فلات مركزي نه بگويند. اين طرح باعث نابودي كارون و خوزستان ميشود (169382)
خوزستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۲۰:۵۹
آخر کارون و آخر کرخه سد قوصی بتونی بزنید بزارید مردم کشاورزی کنند خوزستان می تواند تمام ما یحتاج ایران را پوشش بده (169612)