به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۲۱۳۲۵۳

از چه خوب لغو شد تا ای وای که حیف شد!

گروه ورزشی: تعویق المپیک به خاطر کرونا ،برای خیلی ها خوب شد و برای خیلی ها بد.یک سری ها که خیلی آماده بودند و به شدت تمرین کرده بودند انگار که یکدفعه بادشان خوابید.
از چه خوب لغو شد تا ای وای که حیف شد!
تا حدی که به قول نجمه خدمتی  حالا باید از صفر شروع کنند. اما ورزشکارانی که خیلی آماده نبودند یا آنهایی که مثل سهراب مرادی و حمیده عباسعلی  به خاطر مصدومیت تمریناتشان نصفه و نیمه ماند  ،شاید خوش حال ترین باشند. چرا که سر فرصت با بهبودی کامل می توانند برای المپیک آماده شوند.به همین خاطر المپیکی ها واکنش های  متفاوتی در قبال این قضیه نشان دادند.
کریمی: تعویق هم خوب است و هم بد
جواد کریمی پاسور دوم تیم ملی والیبال تعویق المپیک را هم خوب می داند و هم بد. او می گوید:« ما که فعلا دو ماهی است تمرین جدی نکرده ایم. اما با ریشه کنی کرونا با برنامه منسجم فدراسیون و تمرین در اردوهای خوب می توانیم برای المپیک اماده شویم.»
پاکدامن :با تعویق المپیک ،همه آرام شدند 
به نظر علی پاکدامن شمشیرباز سابر المپیکی تعویق یکساله شرایط یکسانی برای  همه ورزشکاران دنیا رقم زده است:«حالا به خاطر کرونا همه ورزشکاران دنیا در قرنطینه هستند  و تمرین می کننتد و منتظر هستند تا با ساخت واکسن  کار کرونا یکسره شود.  اما به نظرم این تعویق برای همه ورزشکاران  دنیا خوب بود که از پیک سهمیه ، هیجان و استرس  زیاد بیرون امدند و آرام شدند. البته اگر ما سهمیه تیمی را در لهستان نمی گرفتیم کار برایمان سخت می شد .»
نوشاد عالمیان:ما بیشتر تمرین می کنیم
نوشاد عالمیان پینگ پنگ باز ملی پوش ایران با اینکه سهمیه نگرفته اما از تعویق المپیک راضی است. او می گوید:«  بهتر که المپیک و انتخابی اش عقب افتاد. چرا که وضعیت خوب نیست. در این فرصت ما هم بیشتر تمرین می کنیم تا برای انتخابی اماده شویم.»
تفتیان :کار خیلی سخت تر می شود
حسن تفتیان دونده 100 متر المپیکی ،معتقد است با عقب افتادن المپیک کار سخت تر می شود:« نمی شود گفت تاخیر المپیک خوب است یا بد ، به نظرم بیشتر تصمیم منطقی بود.به هر حال در فرصت یکساله تا المپیک کار خیلی سخت تر می شود. چرا که رقبای ما امکانات خیلی بهتر و بیشتری حتی حالا در خانه برای تمرین دارند و با شرایط متفاوت تری از ما تمرین می کنند ، از طرفی باید برنامه تمرین را باید از نو نوشت. »
صمد:باید یکسال دیگر کار کنیم
صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ،حالا که المپیک به تعویق افتاده ،معتقد است باید از فرصت ها استفاده کرد. او می گوید:« ما  فصل 98-99  لیگ خیلی خوبی داشتیم و هر زمانی که لیگ خوب بوده،تیم ملی هم  نتایج خیلی خوبی رقم زده است. شک نکنید اگر المپیک عقب نمی افتاد  ،اتفاقات قشنگی در توکیو رقم می زدیم. اما حالا باید یکسال دیگر کار کنیم  و موقعیت های خاص را به فرصت تبدیل کنیم.»
عباسعلی :خبر خوب ؛ تعویق المپیک بود
حمیده عباسعلی دختر المپیکی کاراته که در فینال کاراته وان اتریش با سهمیه اش مصدوم شد ، تعویق المپیک را به فال نیک می گیرد:« من بعداز مصدومیتم زیر نظر دکتر بودم و قرار به  جراحی پایم شد و  بعد هم برای  المپیک  اماده شوم ، فرصت خیلی کمی  داشتم و  خبر خوبی به من رسید که  تعویق المپیک بود. حالا سر فرصت برای المپیک اماده می شوم.»
برچسب ها: المپیک 2020