به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۲۱۳۸۲
مرحله پلی آف جام جهاني در قاره اروپا؛

رونالدوبه‌برزیل نزدیک‌‌شد؛ فرانسه درآستانه‌حذف

گروه ورزشي: ديدارهاي رفت مرحله پلی آف جام جهانی در منطقه اروپا جمعه شب برگزار شد که طی آنها تیم‌های پرتغال، یونان و اوکراین با پیروزی مقابل حریفان خود یک گام دیگر به جام جهانی 2014 برزیل نزدیک شدند.
رونالدوبه‌برزیل نزدیک‌‌شد؛ فرانسه درآستانه‌حذف
پرتغال 1...............سوئد0
در مهمترین دیدار مرحله پلی آف پرتغال در خانه خود با تک گل دقیقه 82 رونالدو موفق شد رقیب سرسخت خود سوئد را از پیش رو بردارد. در این بازی رونالدو با ضربه سر شیرجه ای روی ارسال کوئنترائو دروازه سوئد را باز کرد. به این ترتیب رونالدو و یارانش یک گام دیگر به حضور در جام جهانی نزدیک شدند و کار برای زلاتان ایبراهیموویچ و یارانش دشوار شد.

اوكراين 2............فرانسه 0

در دیگر بازی اوکراین در کییف موفق شد یک شگفتی را رقم بزند و با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود فرانسه را شکست دهد. در این بازی رومن زوزولیا در دقیقه 61 و آندری یارمولنکو در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی برای اوکراین گل زدند تا فرانسه کار بسیار دشواری را در بازی برگشت داشته باشد. فرانسه آخرین بار در سال 1994 نتوانست جواز صعود به رقابتهای جام جهانی را کسب کند و با این نتیجه به نظر می‌رسد حضور آنها در رقابتهای تابستان سال آینده نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

يونان 3............روماني 1

یونان قهرمان سال 2004 اروپا نیز در دیگر دیدار پلی آف در خانه با نتیجه 3 بر یک میهمان خود رومانی را از پیش رو برداشت. در این بازی کنستانتینوس میتروگلو (14، 66)، دیمیتریوس سالپیجیدیس (20) برای یونان و بوگدان استانچو (19) برای رومانی گل زدند.

ايسلند 0...........كرواسي0
دیدار دو تیم ایسلند و کرواسی هم که به میزبانی ایسلند برگزار شد بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شانس کرواسی در دیدار برگشت کمی بیشتر از حریف خود باشد.

۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۲:۴۰
بعد این فرانسه واسه ما شاخ شده تو مذاکرات
کی این رو راه داده تو 5+1
از هیتلر هم که شکست خوردن (169765)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۹:۲۵
انشاا...داغ جام جهانی بدلشون بمونه! (169797)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۰:۱۰
وای چه حالی میده فرانسه حذف بشه
D: (169806)
روحاني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۰:۲۲
مرگ بر فرانسه داره نتيجه ميده انشاالله (169814)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۰:۲۳
مرگ بر فرانسه (169815)
ایوب
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۳:۳۷
چه ربطی داره فوتبال به سیاست؟
اینایی هم که در گذشته اینکارو میکردن آدمای............ هستن.
حضور فرانسه یعنی زیباتر شدن بازیهای جام جهانی (169945)
hossein
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۳:۳۹
فرانسه هیچوقت تیمه خوبی نداشته جام جهانی 98 را هم با رشوه و با لابی گری قهرمان شد بازیکنان خوب این تیم هم هیچکدام فرانسوی نیستن این تیم می تواند یک تیم باشگاهی خوب باشد (170468)