به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۱۴۲۴

متقاضیان مسکن ویژه​ انصراف نداده‌اند

گروه اقتصادي: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: تا پایان هفته جاری 1100 متقاضی مسکن ویژه پیش‌قرارداد عرصه و اعیان واحدهای مسکن ویژه تهرانسر را منعقد می‌کنند.
متقاضیان مسکن ویژه​ انصراف نداده‌اند
طبق آنچه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرده، طی دو هفته گذشته 850 نفر از متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر پیش‌قرارداد عرصه و اعیان واحدهای خود را منعقد کردند و در این میان هیچ مورد انصرافی نبوده است. همچنین از 300 متقاضی دیگر امروز - شنبه - دعوت می‌شود تا پایان هفته پیش‌قراردادشان را منعقد کنند.

پیش قرارداد متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر درحالی منعقد می‌شود که از سه هفته پیش بعد از نمایش پیش‌قراردادها روی سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، متقاضیان به دلیل افزایش حدود 55 میلیون تومانی هر واحد مسکونی و تغییر در زمان تحویل واحدها معترض شدند و برای طرح اعتراض خود مقابل سازمان ملی زمین و مسکن و مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

اما طبق آنچه مسئولان اعلام می‌کنند هیچ یک از متقاضیان انصراف نداده‌اند و پیش‌قراردادهایشان به تدریج در حال انعقاد است. بر اساس آنچه قبلا اعلام شده است پس ازانعقاد قراردادهای عرصه و اعیان واحدهای مسکن ویژه تهرانسر، متقاضیان می‌توانند قسط چهارم خود را واریز کنند که زمان سررسید پرداخت قسط چهارم یازدهم بهمن ماه جاری اعلام شده است.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۸:۳۸
با سلام .متقاضیان انصراف ندادند چون بیچارها نه راه پس دارند ونه راه پیش مجبورند امضا کنند. (170221)