به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۲۱۴۲۹۱

بهترین آموزشگاه آرایشگری

گروه سلامت و زیبایی: خانم های بسیاری هستن که برای آموزش آرایشگری به صورت درست و اصولی به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری می‌گردن. در این مسیر حتی ممکنه از شهری به شهر دیگه برن تا بتونن از مدرسین خوب بهره ببرند.
باید این نکته رو همه در نظر داشته باشن که یک آموزشگاه آرایشگری زنانه الزاما در تمامی زمینه ها مثل آموزش کوتاهی مو ، آموزش رنگ مو و مش ، آموزش گریم و میکاپ ، آموزش کاشت ناخن ، آموزش اکستنشن مو و ... عالی ترین گزنه نیست و مثلا شاید در همه موارد خوب باشه اما در کاشت ناخن خیلی حرفه ای عمل نکرده باشه.

به همین خاطر هست که پیشنهاد میشه برای هر گرایشی که میخواید اقدام کنید حتما در همون گرایش جست و جوی خودتون رو انجام بدید. البته ذکر این نکته هم لازمه که بعضی از آموزشگاه های آرایشگری مثل آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان ، تا حد زیادی تونسته توی آموزش رشته های خودش موفق عمل کنه.
به عنوان یک مورد مهم باید حتما در محلی آموزش ببینید که " آموزشگاه آرایشگری " باشه. حتما تعجب کردید. حق هم دارید. خیلی از سالن های خدماتی برای اینکه درآمد زایی داشته باشن برای خودشون در کنار انجام خدمات آموزش هم میدن. باید این نکته مهم رو بدونید که چه از نظر قانونی و چه از نظر سازمان فنی حرفه ای هیچ سالن آرایشی اجازه و همچنین مجوز لازم ، برای انجام چنین کاری رو نداره.
جدای از این مورد ، بنا بر تجربه اغلب کسانی که مثلا برای کراتینه مو به سالن های خدماتی مراجعه کردن ، نتیجه خوبی ندیدن و این رو اعلام کردن که به ازای پرداخت پول از اونها کلی کار کشیده شده و در آخر هم به نتیجه دلخواه خودشون نرسیدن.
بسیاری از هنرجویانی که به آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان مراجعه میکنن از این دسته هستن که متاسفانه در سالن های خدماتی نتونستن اون جوری که باید گرایش مورد نظر خودشون رو فرا بگیرن و در بازار کار عملکرد موفقی داشته باشن.

مورد بعدی برای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری این هستش که اون آموزشگاه از تجهیزات لازم و کافی برخوردار باشه تا برای آموزش هنرجویانش با مشکلی مواجه نباشه. به طور مثال برای پاکسازی پوست دستگاه های مختلفی هستن که شما در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان ، کارکردن با تمام این دستگاه هارو فرا خواهید گرفت. اما در صورتی که در بسیاری از مراکز آموزشی چنین امکانی وجود نداره و نهایتا به نشون دادن عکس این دستگاه ها اکتفا میکنن.
نکته مهم بعدی برای اینکه بتونید آموزش ببینید این هستش که محل آموزشگاه دسترسی مناسبی به شبکه حمل و نقل عمومی داشته باشه. در این صورت هم شما میتونید به راحتی و بدون تغییر مسیرهای زیاد به آموزشگاه برسید و هم تا حدودی از اعتبار آموزشگاه اطمینان کسب کنید.
مورد بعدی که باید در انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری در نظر داشته باشید ، موضوع مدلینگ هست. اگه خود شما فردی رو دارید که به عنوان مدل ازش بتونید استفاده کنید که خب مشکلی نیست اما از اونجایی که خیلی از افراد بنا به هر دلیلی ترجیح میدن از افراد دیگه ای برای مدلینگ کارهاشون استفاده کنند ، توانایی آموزشگاه در جذب مدل خیلی اهمیت پیدا میکنه.
محیط آموزشگاه هم اهمیت خیلی زیادی داره. متاسفانه خیلی از محیط های آرایشگاهی محل جولانگاه افرادی شده که بدون اطلاع صاحب آرایشگاه ، مشتریانشون رو تشویق می‌کنند به استفاده از مواد نامرغوب آرایشی که خودشون تبلیغ میکنن و از اون بدتر گاها دیده شده تشویق به مسائلی مثل مواد مخدرنیز در این بین پدیدار میشه. این مورد تا حدود خیلی زیادی در آموزشگاه های آرایشگری به صورت کنترل شده هست و پیشنهاد میکنیم حتما این مورد رو در نظر داشته باشید.
حالا میخوام اینجا فوت کوزه گری رو با شما در میون بذارم. حتما قبل از ثبت نام با مسئولین آموزشگاه صحبت کنید و حتما با اونها اتمام حجت کنید !!! خیلی از آموزشگاه ها عنوان میکنن که مثلا قیمت فلان دوره 500 هزار تومن هست و زمانی که شما دوره رو به اتمام رسوندید و نگاهی به گذشته میکنید میبینید که حدود 2 ملیون تومن هزینه کردید. !!!
این مورد به عناوین مختلف مثل جزوه ، وسایل آرایشی ، کلاس تقویتی و ... از شما درخواست میشه. پس حتما با آموزشگاه صحبت کنید و راجب تمام شرایط با اونها به توافق برسید.
آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان با رعایت تمام موارد گفته شده مدعی این موضوع هست که در بحث آموزش آرایشگری بهترین آموزشگاه آرایشگری رو دایر کرده تا علاقه مندان بتونن در محیطی مناسب به موارد آموزشی خودشون بپردازن. خوشحال میشیم که با مراجعه به وب سایت هنرآموزان باز هم شمارو ببینیم.