به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۱۴۴۹۱

رشد ۳۱ درصدی فروش محصولات اپل

گروه اقتصادی: بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، در ماه‌های اخیر، فروش محصولات اپل (App Store) رشد ۳۱ درصدی را تجربه کرده است.
رشد ۳۱ درصدی فروش محصولات اپل
شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب تغییرات بسیاری در الگوی رفتاری کاربران شده است. افراد زیادی در سراسر جهان هستند که اکنون باید از راه دور کار‌های خود را انجام دهند. بعضی از شغل‌ها برای در امان ماندن از کرونا، دورکاری کارمندان را اجباری کرده است. تاکنون افراد بسیاری به COVID-19 مبتلا شده‌ و متاسفانه بعضی از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند.البته باید به این مسئله اشاره کرد که بعضی از صنایع در روز‌های شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا به بیشترین سوددهی خود رسیده‌اند. به تازگی آمار جدیدی از شرکت اپل منتشر شده است که این موضوع را ثابت می‌کند. بر اساس این آمار، کرونا نه تنها موجب کم شدن فروش این بخش اپل نشده، بلکه آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

سود ۱.۷ میلیاردی اپ استور
اپل در آوریل رشد ۳۱ درصدی سالانه در درآمد App Store مشاهده کرد که در کل ۱.۷ میلیارد دلار بود. این به نوبه خود قوی‌ترین عملکرد ماهانه برای پلتفرم اپل از سپتامبر ۲۰۱۷ است. در دوران شیوع ویروس کرونا و ایجاد اختلال در عملکرد کاربران، صنعت تولید نرم‌افزار و بازی یکی از ذی‌نفعان سیاست‌های جدید حاصل از این بیماری است.

جزئیات افزایش مجموع دانلود اپ استور اپل
مجموع دانلود برنامه‌ها نیز ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده است که این مسئله به خودی خود نقطه عطفی برای اپل محسوب می‌شود. همچنین باید به این مسئله نیز اشاره کرد که اکنون چهارمین ماه است که میزان دانلود‌های روزانه کاربران در حال افزایش است. علاوه بر این، تحلیلگران انتظار دارند که اپل در سه ماهه دوم (آوریل - ژوئن) رشد ۱۸ درصدی سالانه را داشته باشد. ۱۰ کشور برتر اپ استور اپل، که آمریکا، ژاپن و انگلیس در صدر آن‌ها هستند، تقریباً ۹۰ درصد از کل خرید‌های برنامه را به خود اختصاص داده اند.
برچسب ها: اپل