به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۲۱۴۵۲۵
حاصل كشت‌تان خسر الدنيا و الاخره!

انتقاد سعيد زيباكلام از رئیس قوه قضاییه

گروه سیاسی: سعید زیباکلام نوشت: از دی ۹۶ تا به امروز فقط بیش از صد دانشجوی دانشگاه تهران دستگیر شده‌اند، که برای آنها در مجموع حدود صد سال حبس بریده شده است.
انتقاد سعيد زيباكلام از رئیس قوه قضاییه
سعید زیباکلام - فعال سیاسی اصولگرا- نوشت: حاصل كشت‌تان خسر الدنيا و الاخره!
خبر: "بازداشت و محاکمه‌ صد دانشجو در دو سال.
از دی ۹۶ تا به امروز فقط بیش از صد دانشجوی دانشگاه تهران دستگیر شده‌اند، که برای آنها در مجموع حدود صد سال حبس بریده شده است.
در زیر متن حکم اخیر دادگاه دو دانشجوی دیگر به نامهای مصطفی هاشمی‌زاده و امیرمحمد شریفی قرار دارد که توسط امیرمحمد شریفی توییت شده است.
مطابق این متن، مصطفی هاشمی‌زاده، متولد ۱۳۷۸ و دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه تهران به صرف حضور در تجمعات داخل دانشگاه در اعتراض به ساقط کردن هواپیمای مسافربری، به اتهام‌ اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و اخلال در نظم عمومی، به شش سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، محکوم شده است. همان‌طور که در این حکم تنظیم شده توسط دادگاه انقلاب قابل مشاهده است، هیچ اتهامی مبنی بر ارتباط با گروهکها و کشورهای خارجی، آسیب رساندن به اموال عمومی و... وجود ندارد و حتی وی از اتهام توهین به رهبری نیز تبرئه شده است."
جناب آقای رئیسی! این رویه سیاسی است و مطابق آرمانهای انقلاب نیست.
آقای رئیسی! دانشجوی مستقل باید بتواند نظرش و اعتراضش و انتقادش را ابراز کند.
آقای رئیسی! این سیاست راهبردی نظام باید تجدیدنظر شود.
این سیاست به مقبولیت و مشروعیت نظام ضربات جبران ناپذیری میزند.
این سیاست نهایتا بنفع سیاست براندازی جهانخواران غربی تمام خواهد شد.
آقای رئیسی! سوابق مبارزات استقلال‌طلبانه و آزادیخواهانه‌ی این ملت نشان می‌دهد این ملت پذیرای سرکوب سیاسی و امنیتی دانشجویان نخواهد بود.
آقای رئیسی! این رویه‌ی سرکوب دانشجو، تدریجاً زمینه‌ساز مبارزات مخفی و در مرحله‌ی بعد مبارزات مسلحانه میشود.
آقای رئیسی! حرمت حاکمان دیرزمانی است که شبانه‌روز درحال ریزش است و حرمت و اعتبار لباس امثال شما و آنچه مایه‌ی اعتبار آن لباس شده بود، بسرعت در حال زوال و نابودی است.
آقای رئیسی! این نشانه‌های اضمحلال عمیق و گسترده را جدی بگیرید.
آقای رئیسی! حکمرانی بدون رضایت عمومی آفتاب لب بام است. نمی‌شود که حاکمان مفسد و منافق و خائن مملکت‌بربادده کماکان و با آرامش بر مسند خود باشند و دانشجوی معترض بطرفه‌العینی احضار و محاکمه و انفرادی و زندان شود. البته در کوتاه مدت، با ضرب و شتم و سلول انفرادی و خونریزیِ بی‌سروصدا می‌شود. اما یادتان باشد که دیری نخواهد پایید و همه چیز همچون گوله برفی آب خواهد شد. و حاصل کشت‌تان: خسرالدّنیا والاخره!
اولئک الذین اشتروالحیوه الدنیا بالاخره فلایخفف عنهم العذاب و لاهم ینصرون"(آنانکه حیات دنیا را به قیمت آخرت خریدند عذاب از ایشان کم نمیشود و یاری نمی‌شوند).
برچسب ها: سعید زیباکلام

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۲۳:۵۱
سعید زیباکلام نه اصلاح طلب و نه اصولگرای مصطلح است
او انسان پاکی است که دنیایش را با آخرت معامله نمی کند.
شاید با برخی نظرات ایشان موافق نباشم ولی سرشت و تربیت این انسان پاک است.
به عنوان یک منتقد جدی نوشتم
درود بر انسان های پاک (366926)
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۰۰:۱۱
افرین به دکتر سعید زیبا کلام
حقا که آزاده ای (366929)
ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۰۶:۱۳
بسیج واقعا بدون هیچ چشمداشتی مظلومانه کار می کند در تمام صحنه ها مسئولین هم خدرا شکر فقط شعار می دهند در تمام زمینه ها (366939)
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۴:۴۳
کار خوب شایسته ی تقدیر و کار بد شایسته ی نکوهش،بله بسیج بی منت خدمت کرده و خواهد کرد.بحث خدمات بسیج نیست،بحث بر توانایی اعلام نظر و اعتراض است که باید ابراز شود و در کمال شجاعت پذیرفته شود،نه با سرکوب پاسخ داده شود. (367015)
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۰۸:۱۳
با سلام
کار خیلی وقت است که از اظهار نظر نیز گذشته است ...
دردهایی است که استخوان انسان را خرد خرد می کند ... (366947)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۰۸:۳۸
سعید برادر صادق است ببین آش چقدر شور است که صدای این اصولگرا هم درآمده البته باید مواظب باشه چون اگر اینطوری ادامه بده حتما اونم بازداشت و زندانی می کنند (366949)
naghi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۰۹:۰۰
الهی مادرت برات بمیره پسر منم متولد ۷۹ بچه نجیب و سر به زیریه خدا بخیر کنه (366951)
علی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۰۹:۱۲
آقای سعید زیبا کلام! این انقلاب را شما به وجود نیاورده اید که اظهار نظر می کنید. بله دانشجویی که اعتقادی به دین مبین اسلام و رهبری ندارد باید از صحنه مملکت محو شود. شلاق و حبس چیز کمی است. (366953)
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۰۹:۴۱
زر نزن بابا (367005)
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۲۲:۴۰
داعش؛ مفید و مختصر! (367022)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۱:۱۴
دراین صورت باید دوسوم مردم ایران را محو کنید (367052)
حسین
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۱:۵۱
آفرین (366962)
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۲:۱۶
درود بیکران به انسان های ازادیخواه همچون اقای زیبا کلام (366964)
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۲:۴۸
بله اصلاح طلب ها که نقشی در قوه قضائیه ندارن جناب زیبا کلام دوم قوه که دست خودتان همانطور فرمودید معترض حق و حقوق مردم و انسانیت و برابری در زندان دزدها در قدرت صادق لاریجانی مدارک ش احمدی نزاد رو کرد در قدرت درکنار جناب رئسی معاون ش در پستو. محافظت شده قالی باف سودای ریاست مجلس افشاکننده در زندان توکلی که تحقیق کرده تخلف قالی باف فرموده ثابت شده زیباکلام دوم هم بزودی طرف برادر خواهد رغت اصول گرای را خواهد بوسبد در هیچ جای دنیا نحوه اجرای عدالت و سراغ دارید عدالت در ایران به جوک شبیه لذا (366966)
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۳:۵۷
درودبرشرفت دکترسعید (366973)
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۵:۰۹
نامه ای خوب برای شخصی با سودای رهبری آینده. آیا می شنود ؟! (366979)
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۲۱:۴۶
نامه شان خوبه امابایدبه ریشه ستمهاودیدگاههائیکه اعتقادی به مقبولیت ندارنداشاره میکردند.بی تردیدهمه این آقایان کاملا واقفندنه مشروعیت دارندنه مقبولیت بهمین سخت وحشت دارندازرفراندوم.بعنوان یک ایثارگر معتقدم آقایان علمادرون بخش اجرایی درهمه بخشهاچنان خساراتی به دین واردآوردندکه درتاریخ ایران بیسابقه است.بخداقسم جایگاه روحانیت به مراتب ضعیفتریک کرواتی کم سوادضدنظامه واصلاقابل قیاس با قبل انقلاب نیست.بایدگفت نصایح وموعظه هایشان تاثیرگذاری خودراازدست داده.حال ازمتفکرین غیرمعمم بایدبخواهیم به داداسلام (366987)
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۲۲:۲۹
احسنت ، درود بر شرفت و خدا پشت و پناهت . بالاخره یکی از خودیها باید این حرف حساب را میزد و به ایشان انذار میداد . انشاألله که موثر افتد . (366989)
وفابب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۴:۲۹
نظر برخی افراد رو خواندم متاسفانه از عقده های شخصی خودشان نوشته بودند.ماهمه دارای معایب ومحاسنی هستیم.خوب است وقتی صحبت ویاکارخوبی از کسی دیدیم ضایع نکنیم.آقای سعیدزیباکلام هم انسانی است مثل ما.ضمنا کسی سودای رهبری آینده را ندارد.این شایعه ی مشتی افسادطلب مریض است که درفضای مجازی رها میشود. (367013)