کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مبلغ ۶۰۰۰ دلار (۱۰۰ میلیون تومان) به هر خانواده آمریکایی داده می‌شود

24 ارديبهشت 1399 ساعت 14:45


گروه بین الملل: نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان از بسته ۳ تریلیون دلاری کمک به آمریکایی‌ها تحت عنوان Heroes Act توسط خبر داد.
به گزارش دیلی میل، بسته پول نقد ۶۰۰۰ دلاری (معادل ۱۰۰ میلیون تومان) به هر خانواده آمریکایی و پرداخت اضافی به کارگران خط مقدم در عصر کروناویروس، بخشی از این برنامه است.

ماه پیش هم در راستای کمک به مردم در بحران کرونا، به هر خانواده آمریکایی ۱۲۰۰ دلار نقد کمک بلاعوض توسط دولت این کشور پرداخت شد.
بسته تاریخی محرک اقتصادی، بزرگترین بسته تاریخ آمریکاست که به روش‌های گوناگون، از پرداخت پول نقد به بعضی شهروندان نیازمد گرفته تا کمک به برخی شرکت ها، هزینه خواهد شد. وقتی که ویروس جدید کرونا، معروف به کووید-۱۹، در آمریکا شیوع پیدا کرد، دونالد ترامپ، برای مقابله با آن، دو و نیم میلیارد دلار از کنگره درخواست کرد. اما کنگره این مبلغ را کم دانست و بیش از هشت میلیارد دلار اختصاص داد. ولی شیوع سریع کرونا در آمریکا، موجب شد که مبلغ اختصاص یافته برای مقابله با کرونا ابتدا به ۷۵۰ میلیارد و سپس به یک تریلیون دلار و در نهایت به بیش از دو تریلیون دلار (2 هزار میلیارد دلار) افزایش یابد. دو تریلیون دلار، مبلغ کمی نیست. بودجه سالانه بسیاری از کشور‌ها حتی یک چهارم این مبلغ هم نیست!


کد مطلب: 214997

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/214997/مبلغ-۶۰۰۰-دلار-۱۰۰-میلیون-تومان-خانواده-آمریکایی-داده-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir