به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۲۱۴۹۹۷

مبلغ ۶۰۰۰ دلار (۱۰۰ میلیون تومان) به هر خانواده آمریکایی داده می‌شود

مبلغ ۶۰۰۰ دلار (۱۰۰ میلیون تومان) به هر خانواده آمریکایی داده می‌شود
گروه بین الملل: نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان از بسته ۳ تریلیون دلاری کمک به آمریکایی‌ها تحت عنوان Heroes Act توسط خبر داد.
به گزارش دیلی میل، بسته پول نقد ۶۰۰۰ دلاری (معادل ۱۰۰ میلیون تومان) به هر خانواده آمریکایی و پرداخت اضافی به کارگران خط مقدم در عصر کروناویروس، بخشی از این برنامه است.

ماه پیش هم در راستای کمک به مردم در بحران کرونا، به هر خانواده آمریکایی ۱۲۰۰ دلار نقد کمک بلاعوض توسط دولت این کشور پرداخت شد.
بسته تاریخی محرک اقتصادی، بزرگترین بسته تاریخ آمریکاست که به روش‌های گوناگون، از پرداخت پول نقد به بعضی شهروندان نیازمد گرفته تا کمک به برخی شرکت ها، هزینه خواهد شد. وقتی که ویروس جدید کرونا، معروف به کووید-۱۹، در آمریکا شیوع پیدا کرد، دونالد ترامپ، برای مقابله با آن، دو و نیم میلیارد دلار از کنگره درخواست کرد. اما کنگره این مبلغ را کم دانست و بیش از هشت میلیارد دلار اختصاص داد. ولی شیوع سریع کرونا در آمریکا، موجب شد که مبلغ اختصاص یافته برای مقابله با کرونا ابتدا به ۷۵۰ میلیارد و سپس به یک تریلیون دلار و در نهایت به بیش از دو تریلیون دلار (2 هزار میلیارد دلار) افزایش یابد. دو تریلیون دلار، مبلغ کمی نیست. بودجه سالانه بسیاری از کشور‌ها حتی یک چهارم این مبلغ هم نیست!

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۴:۵۱
شیخ بنفش هم قراره به هر خانواده یارانه بگیر ایرانی 60 دلار!! (یک میلیون تومان) وام با بهره 4 درصد بدهد! علی برکت الله!!!!! (367038)
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۷:۴۳
حتمٱ ! متأسفانه شما خوش خیالهای بهاری هم باور کردید. (367041)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۹:۵۱
کی به کی میگه خوش باور!!!!
شما هم برو فقط اون چیزایی که صدا و سیما میگه باور کن
دنیا بگه الان روزه شما می گی نباید باور کرد!
صدا و سیما هرچی بگه دربست قبول می کنی! (367044)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۳:۵۶
اصلا بدن مگه با مالیات و خرج زندگی تو امریکا چقدر میشه احمقانس زندگی تو امریکا با دلارو با زندگی تو ایران با ریال مقایسه کنید (367057)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۰:۱۸
آره همون بسته های کمکی ایران کافیه! (367069)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۴:۲۰
خفه شو..........، شما فقط راست میبینید، .........‌‌ (367079)
ناصر
United States
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۲۰:۳۰
فقط جهت تصحیح خبر،خواستم بگم در وهله اول کمک ۱۲۰۰ دلاری به هر خانواده نبود،بلکه ۱۲۰۰ دلار به هر بزرگسال در یک خانواده ،بعلاوه ۵۰۰ دلار در ازای هر بچه زیر ۱۸ سال،یعنی به یک خانواده چهار نفره مبلغ ۳۴۰۰ دلار پرداخت شد و این مبلغ تقریبا به نود درصد آمریکائیها پرداخت شده (367045)
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۲۱:۳۴
دقیقا مانند حکومت ایران (367048)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۲:۰۸
جانم ب همدلیتون مامیگیم مرگ برامریکا،مرگ برماکه دل نداریم،تواوج شروع کرونابودیم ماسک هزارتومنی شدسی هزار‌،لوازم شوینده هاسه برابرشد،دیگ تاازانبارکردن وندادن وخیلی حرفای دیگ کشوری هسیم ک ازیه ماسکم نگذشتیم (367056)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۴:۴۲
دارندگی و برازندگی،
حتما لیاقتشو دارن (367058)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۰۶:۳۰
ما هم گرفتیم خداییش 1ملیون دادن 8ملیون پس میگیرن راست میگه حسن کلید ساز بحران روتبدیل به فرست کنید از کرونا هم برای دوشیدن ملت استفاده کردن. ای بدبخت مردم ایران (367059)
علی
Romania
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۰:۳۷
چون مردم آمریکا از ما نیازمندترند به آنها ضد میلیون تومان بلاعوض میدهند ولی به ما یک میلیون آنهم بصورت وام خدا بده برکت (367070)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۱:۰۸
صدا وسیما چنان تبلیغ میکنه ادم فکر میکنه نصفی از مردم امریکا بحال خود رها شده اند یا گرسنه اند یا خیابان خواب . (367073)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۲:۱۹
فقط باید گفت متاسفم که توی این مملکت زنگی میکنیم همش دورغ نیزنگ و دزدی و اختلاس (367076)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۵:۰۷
شما میخواهی باور نکنی نکن اما اینکه آمریکا اقتصاد اول دنیا است و اینکه فقط و به تنهایی بودجه نظامی یک سال آن برابر با کل بودجه ایران در ۱۰ سال است اینکه بهترین و بزرگترین و عظیم ترین شرکت های دنیا همه در این کشور در حال فعالیت گسترده هستن اینکه بیشترین هزینه و مخارج سازمان ملل به عهده این کشور است اینکه ماهانه میلیاردها دلار به تعدادی از کشورهای دنیا کمک مالی میکند و اینکه .......... این ها که همه با سند و مدرک واقعیت دارد پس چنین کشوری میتواند براحتی چنین کمکی هم به مردم خودش ارائه دهد (367082)
اب
Canada
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۵:۲۷
یعنی به پول ایران خانواده ای ۹۰میلیون ترامپ دیوانه شده (367087)
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۲۰:۵۴
خوب دولت توان پرداخت همچین مبلغی و حتی خیلی کمتر یک یا دو میلیون تومان را بلاعوض نداره به هزار یک دلیل که همه میدونیم (367088)
سُمی
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۰۱:۳۰
به به یاد بگیرین حالا یه ملیون با هزار بدبختی و سیم کارت یه هفته غیر فعال و اس ام اس های بی جواب به یکی بده یکی دیگه جا بمونه و بعد از یارانه چندرقازمونم قرار کم کننووووو گرونیووووو صاخبخونه های دندون گردووووو حالا هی اخبار تکراری صفهای شلوغ امریکارو پخش کنین (367096)
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۱۴:۰۰
بسمه تعالی
ی میلیون تومن بدون ربا به مردمشون بدن باز خدا پدر مادرشونو بیامرزه ودعای خیر مردم روزیشون (367107)
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۲۲:۳۳
انوقت میگن ترامپ دیوانه ست (367114)