به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۲۱۵۰۹۴

معرفی شرکت های هاست وردپرس

گروه کسب وکار:
معرفی شرکت های هاست وردپرس
هاست وردپرس یکی از انواع هاست های پرطرفدار است که با پیشرفت وردپرس توسط هاستینگ های خارجی و ایرانی گسترش یافته است هر سایت وردپرسی بهتر است از هاست وردپرس با کیفیت استفاده کند. اما باید هاست وردپرس با کیفیت و معتبر باشد تا به سایت شما ضرر نزند در این مقاله بهترین هاست وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم که از نظر سایت ایران تمز می‌باشد.

بهترین هاست وردپرس
در این قسمت بهترین هاست وردپرس را از نظر ایران تمز به شما معرفی می‌کنیم البته برای مطالعه کامل این مقاله و معرفی کامل به سایت ایران تمز مراجعه کنید.

هاست وردپرس ایران سرور

هاست وردپرس؛ حاصل سال ها خدمت رسانی موفقیت آمیز به بهترین سایت های ایرانی با سایت ساز WordPress است.
فرمول انحصاری هاست وردپرس همواره در حال تکامل است. هم اکنون با بکار گیری از CPU های نسل هشتم Intel و هارد NVMe - با راندمانی بهتر از همیشه – از نهایت امکانات وردپرس بهره ببرید.
ایران سرور دیگر شرکتی است که قدمت زیادی دارد و شرکت اصلی آن در مشهد قرار دارد هاست وردپرس ارائه شده توسط این شرکت بسیار با کیفیت است و از مزیت های این شرکت ارائه‌هاست ابری است که دارای پایداری بالا است.
تیم پشتیبانی این شرکت بسیار قدرتمند است و به خوبی راهنمایی ارائه می‌دهند همچنین به جز تیکت امکان پشتیبانی تلفنی و گفتوگو آنلاین وجود دارد همچنین از نظر منابع و سرور بسیار قدرتمند هستند و بسیار مناسب برای سایت های پربازدید است.

شرکت ایران سرور از نظر امنیت قدرتمند عمل کردند از سیستم جلوگیری هوشمند از حملات DDos، استفاده از شرکت F-Secure برای ایجاد لایه امنیت اختصاصی که در مقابله حملات کاملا ایمن باشد البته 100% ایمن وجود ندارد و تنها سعی در حداکثر ایمن سازی داشته اند که قابل تقدیر است.  همچنین سرعت سرویس های ارائه شده مخصوص وردپرس مانند دو شرکت بالا مناسب است.

هاست وردپرس هاست نگار

در هاست وردپرس سازگاري بسيار بالايي در سرور براي نصب و کارکرد وردپرس وجود دارد، نصب وردپرس فارسي(آخرين نسخه) يا انتقال از لوکال به هاست رايگان انجام مي شود. تمامی مشکلات مربوط با Max Post Size و Max Upload Size و همچنین مموری لیمیت در این هاست ها رفع شده است و همچنین تمامی توابع و پلاگین های مورد نظر فعال می‌باشد. با سرعتی مناسب و بدون ایجاد خطا به توسعه وب سایت خود با این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند بپردازید.
هاست نگار یکی از شرکت های قدیمی است که در این چند سال توانست با خدمات خوبی که ارائه میدهد اعتماد افراد زیادی را جلب کند و جزو بهترین شرکت های هاستینگ است که ارائه هاست وردپرس یکی از خدمات این شرکت است.

یکی از مزیت های این شرکت به نسبت بقیه شرکت ها بک اپ 12 ساعته است که می‌تواند بسیار مفید باشد چرا که اگر اشتباهی یا مشکلی در سایت شما رخ دهد ممکن است اطلاعات سایت شما از بین برود اما با بک اپ گیری هر 12 ساعت این امنیت را به شما می‌دهد که از این بابت مشکلی پیش نخواهد آمد.
همچنین دیگر مزیت این شرکت داشتن پهنای باند نامحدود است که می‌تواند برای برخی سایت ها که پهنای باند زیادی نیاز دارند مفید باشد. از نظر امنیتی هم در سطح قابل قبولی قدم برداشته است به طور مثال آنتی ویروس ClameAV، آنتی ویروس CSX، آنتی DDOS سخت افزاری Cisco استفاده می‌کند.

هاست وردپرس میزبان فا
هاست وردپرس نتیجه تجربیات کارشناسان فنی و متخصصین شرکت میزبان فا درمورد یک هاست ویژه بسیار بهینه و پرسرعت برای وب سایت های وردپرسی بزرگ است، پکیج های هاست وردپرس از هم اکنون با عشق توسط میزبان فا طراحی و ارائه شده است، این سرویس ها برای مدیران وب سایت های وردپرسی مناسب هستند که به سرعت و امنیت و بهره وری بسیار بیشتری از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌اندیشند.
میزبان فا که به نسبت بقیه شرکت های هاستینگ تازه تر است با خدمات بسیار با کیفیت و بازاریابی توانست توجه بسیاری را افراد را جلب کند هم اکنون سایت های وردپرسی زیادی در این شرکت میزبانی می‌شوند.
این شرکت تمرکز خود را روی کیفیت هاست وردپرس گذاشته و هاست های وردپرس این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از دیگر مزیت های این شرکت امنیت بسیار بالا اطلاعات شما است که در بزرگترین دیتاسنتر ایران در برج میلاد وجود دارد و از متد های امنیتی بالایی برخوردار است.

هاست وردپرس فراسو
با توجه به استفاده بسیار بالای سیستم مدیریت محتوای وردپرس و محبوبیت بالای این سیستم در بین کاربران ایرانی و البته جهان همواره نیاز به سیستم میزبانی وردپرس در بین کاربران احساس شده است . تیم فنی شرکت فراسو سامانه پاسارگاد با در نظر گرفتن نیازمندی های این سیستم و ویژگی های مورد نیاز برای کیفیت و سرعت بالاتر وب سایتهای مصرف کننده از وردپرس هاست میزبانی وردپرس را آماده استفاده شما کاربران گرامی نموده است.
فراسو هم جزو شرکت های قدیمی در زمینه میزبانی خدمات وب است که دارای دیتاسنتر اختصاصی داخل ایران است و یکی از بهترین دیتاسنترهای داخلی را برای سایت های پربازدید دارد.
مزیت فراسو این است که با توجه به منابع به نسبت مناسبی که در اختیار می‌گذارد قیمت مناسبی هم دارد همچنین برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس در پلن خرید هاست وردپرس هاستی مناسب و قدرتمند با کانفیگ حرفه ای وردپرس را ارائه می‌دهد اما از نظر سرعت و کیفیت سایت های بهتری با کیفیت بالاتری هستند که می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

جمع بندی هاست وردپرس
هاست وردپرس یکی از مهم ترین بخش ها است که باید به آن توجه ویژه ای بشود برای مطالعه مقاله به ایران تمز مراجعه کنید.