به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۲۱۵۱۰

جنگ ما با آمریکا روزی پایان می‌پذیرد

گروه سياسي: رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مذاکره با ایران برای کشورهای 1+5 در حال حاضر یک فرصت قلمداد می‌شود.
جنگ ما با آمریکا روزی پایان می‌پذیرد

اسدالله بادامچیان، درباره روند مذاکرات ایران و 1+5 با بیان اینکه "هر قصه پایان و هر جنگی، آخری دارد"، افزود: جنگ ما با آمریکا به هر طریقی روزی پایان می‌پذیرد و با توجه به این موضوع، آمریکا مجبور است به کارهایی که علیه ما انجام می‌دهد روزی پایان دهد. وی افزود: قضیه این است که هیچ‌کس مذاکرات برای سازش، نرمش لیبرالی یا محافظه‌کارانه را در مقابل آمریکا و دنیای غرب قبول ندارد. چه کسی در این مملکت هست که در این نظام مستقل اسلامی ایران معتقد باشد که باید مذاکرات ما به سازش برسد و به منافع و مصالح کشور و نظام ما آسیب وارد کند؟ هیچ‌کس در ایران چنین اعتقادی ندارد و ما با مذاکره از موضع اقتدار مشکلی نداریم؛ چنانکه حتی در روز عاشورا حضرت ابوالفضل(ع) با شِمر مذاکره کرد و آن هم مذاکره از باب اقتدار بود. 

بادامچیان با بیان اینکه "چنین نیست که ایران در اثر تحریم‌ها دچار فشار شده و به همین علت به مذاکره روی آورده است"، یادآور شد: 30 سال است که ما را تحریم کردند ولی الان بین عقلا و گروه‌های قدرت‌طلب آمریکا اختلاف است و می‌گویند نتیجه سی سال تحریم موجب شده که ایران مستقل شود و به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کند. بنابراین این آمریکا و اروپا هستند که با این بحران سیاسی و اجتماعی و اقتصادی ضرر کرده‌اند و چین، هند و روسیه در قبال آمریکا به سود رسیده‌اند.


۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۸:۳۸
احسنت یه تحلیل عالی سیاسی (170222)
افراط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۲:۳۴
قبل از رابطه با آمریکا آمریکا دچار فروپاشی شده است

اگر آمریکا با شیطان بجنگد میریم پشت شیطان با آمریکا میجنگیم

مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است (170566)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۸:۴۸
سلام جناب بادامچيان! به به خوش آمدي. خوش آمدي و خوش آمد مرا زآمدنت/1000 جان گرامي فداي يک قدمت! نظراتت خيلي تغيير کرده حاجي! (170239)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۹:۳۱
برادر .شما بفرما این نظر بنده است نه نظر و عقیده مردم چون فکر نمی کنم کسی به شما نمایندگی داده باشد و ایشان چین و روسیه وهند را صحیح فرمودند چون واقعا اینها با دلارهای ما از بیچاره گی نجات یافتند اما امام فرمودند نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی (170282)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۰:۲۰
شما مشکل با آمریکا و جهان را خل کنید ، اسمش را هر چه می خواهید بگذارید (170319)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۰:۲۲
میگم شما نمی خواید برید استراحت کنید؟ اصلا چرا خستون نمیشه؟ (170322)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۱:۱۱
تندروها و سودجویان ثروت اندوز چه در ایران و چه در خارج از ایران عمرن بزارن , ینی اینجوری بگم تا یه جنگ را نندازن ولکن نیستن , - / این خط اینم نشون . حالا وایسین ببینید . (170356)
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۱:۴۶
من به جناب بادامچیان توصیه می کنم که به فکر اعتدال صحبن کردن نباشند چون همین که یک اصولگرا مواضع اعتدالی میگیرد حضرت عزرائیل زود به سرغش می آید (170390)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۲:۳۴
سالها بر ما گذشت و با تعابیر سیاسیون، در باره ی واژه هائی چون ( سازش - اقتدار - عزت - و ...) هنوز بلاتکلیف هستیم .
مگر جمع اضداد ممکن است ؟ مگر مذاکره قرار است به جنگ بینجامد که نباید به سازش منجر شود ؟ تمام مذاکرات دنیا چه فردی چه جمعی ، چه سیاسی و چه اقتصادی ، برای سازش است . چنانچه طرفین هر مذاکره ای با هم تفاهم داشتند ، دیگر چه نیازی به مذاکره بود ؟
با یاد داریوش کبیر ، آرزو میکنم : پروردگارا کشور ایران را از شر بازی با واژه ها نگهدار !!! (170424)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۰:۳۷
شعر گلپا رو بخونه؛ من که میدانم شبی عمرم به پایان میرسد.... (170522)