به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۲۱۵۱۸
نباید حرف‌ها و برنامه‌ها بدون پشتوانه مطرح شود

اصلاح طلبان مراقب رقابت‌های حذفی باشند

گروه سياسي: معاون اسبق پارلمانی وزارت کشور ضمن تاکید بر اینکه مطرح کردن بحث و گفتگو پیرامون مسائل انتخابات هیچ وقت زود نیست، تصریح کرد: در هر زمانی می‌توان در زمینه انتخابات گفتگو کرد اما اصلاح طلبان باید مراقب باشند که از رقابت‌های حذفی بپرهیزند.
اصلاح طلبان مراقب رقابت‌های حذفی باشند

محمود میرلوحی در گفتگو با ایلنا، در تحلیل خود از طرح مباحث انتخاباتی در جریان اصلاحات گفت: مسئله انتخابات و ارزیابی همیشگی مجلس و دولت یک امر معمولی و طبیعی است و مردم نیز حق دارند که رفتار‌ها و اقدامات مجلس و نمایندگان را رصد کنند. وی طرح بحث‌های زود هنگام انتخاباتی در جریان اصلاحات را بلامانع دانست و اظهار داشت: به دلیل اینکه فضای سیاسی در کشور به خوبی نهادینه نشده و همچنین به دلیل عدم وجود احزاب فعال و نیرومند در کشور، این نگرانی وجود دارد که با ایجاد جو انتخاباتی زود هنگام در متغییر‌های جریان اصلاحات تداخل و رویایی به وجود بیاید.
میرلوحی در توضیح این مطلب افزود: دغدغه دوستان اصلاح طلب درحال حاضر این است که اصلاح طلبان با اینکه اکثریت را دارا می‌باشند اما به دلیل اینکه رقیب، تمام ابزارهای تبلیغاتی نظیر رسانه‌ها و تریبون‌ها را در اختیار دارد؛ در اقلیت محسوب می‌شوند. این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دغدغه اصلاح طلبان اصل مسئله بحث‌های زودهنگام انتخاباتی نیست، گفت: اینکه بحث‌های انتخاباتی فقط در زمان انتخابات مطرح شود نشانه نوعی ضعف و آسیب در کشور است.

وی ضمن تاکید بر اینکه مطرح کردن بحث و گفتگو پیرامون مسائل انتخابات هیچ وقت زود نیست، تصریح کرد: در هر زمانی می‌توان در زمینه انتخابات گفتگو کرد اما اصلاح طلبان باید مراقب باشند که از رقابتهای حذفی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه نباید حرف‌ها و برنامه‌ها به صورت یک شبه و بدون پشتوانه مطرح شود، گفت: اصلاح طلبان باید از هم اکنون به میان مردم بروند و به دسته بندی وظایف و تعیین برنامه‌های خود بپردازند تا شکاف‌های ایجاد شده بین مردم و اصلاح طلبان برطرف شود.


۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۸:۱۱
اصلاح طلبان اگر اهل نامردی و زیر آب زنی و کلا سیاست بودند که وضعشون این نبود، درود بر اصلاحات زنده باد رهبر اصلاحات (170185)
سبحان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۲:۱۹
رییس مجلس بدی به امید خدا دکتر محمد رضا عارفه (170412)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۳:۲۲
برید رای بدید ببینید چی میشه
هیچ آبی از آب تکون نمیخوره
الانم هی میگن وضع خرابه به خاطر مجلسه بعدش میگن مجلس قبلی یه گندی زده نمیشه جمع کرد و همین آش و همین کاسه (170456)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۰:۰۸
منظورم از رهبر اصلاحات خاتمی بود. (170492)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۸:۱۷
جام حذفی منظورش بوده؟؟؟؟ (170189)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۸:۳۰
به هر حال ما نباید بذاریم امثال رسایی و کچکوف و ... برن مجلس. یادمون باشه دور قبل نرفتیم پای صندوق که این آقایان رای آوردن! مجلس آینده باید با اقتدار پای صندوق ها حاضر بشیم. (170212)
اسپانسر سابق اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۳:۲۰
ول کن بابا حال داری
من الان پشیمونم چرا همین ریاست جمهوری هم رفتم رای دادم
کلا فرق زیادی نمیکنه
مگه تو اصلاحات مجلس و دولت یکی بود چی شد؟؟؟؟ (170455)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۰:۲۹
رمز موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس بعدی فقط اتحاد که فقط می تونه توسط کواکبیان انجام بشه. (170325)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۱:۰۴
از هم اکنون باید در شهرها ی خود شبکه های گوناگون اجتماعی را برای نامزدی نیروهای کارآمد و تحول خواه در انتخابات مجلس و خبرگان سامان دهیم ... (170350)
سریرا دلارامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۲:۳۰
اونا همه تریبون ها رو دارن ما هم خدا را داریم. پس پیروزیم. شک نکنید.
روحانی مچکریم. (170421)
ابوذر غفاری
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۳:۵۴
بهار می دونم کار رسانه ای سخته اما اکه فیلتر یا مسدود نمی شید یه چیزی درباره گزارش صدا و سیما بنویس.اخه پخش این گزارش چه جیزی رو می خواد تغییر بده جز فشار روی دولت. اصلا من متوجه نشدم اصل مطلب چی هست اینا رو که صد بار گفته بودید (170481)