به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۲۱۵۵۰۳
سکوی پرتابی بی نظیر برای صاحبان آژانس های هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

گروه کسب و کار:
طراحی سایت آژانس هواپیمایی، سکوی پرتابی بی نظیر برای صاحبان آژانس های هواپیمایی محسوب می شود. با داشتن یک وب سایت می توانید خود را به همه دنیا، معرفی کنید. اما برای برنده شدن در میان رقبا، باید توجه بسیاری به روش طراحی وب سایت خود کنید. انتخاب طراح متخصص، اولین قدم برای داشتن یک سایت شاخص و متمایز به شمار می رود. با این حال، سایت آژانس هواپیمایی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟
کلید موفقیت در طراحی سایت آژانس هواپیمایی، ایجاد تعادل بین عملکرد سایت و طراحی است. یکی دیگر از مواردی که باعث تفاوت سایت شما از وب سایت های مشابه می شود، ایده پردازی و خلاقیت است. طراحی واکنش گر نیز کاربر پسند تر شدن وب سایت شما را به دنبال دارد. توصیه می کنیم که پیش از شروع کار، استراتژی خود را تعیین کنید. به این ترتیب، در هیچ قسمتی از مسیر، گمراه نخواهید شد.
 


ماژول های مهم در طراحی سایت آژانس هواپیمایی
شاید برای شما سوال باشد که چه ماژول هایی در طراحی سایت آژانس هواپیمایی ضروری هستند. به طور کلی، تعدادی از آن ها در تمام وب سایت ها اعم از آژانس های هواپیمایی یا هر وب سایت دیگری، مشترک است. به این ماژول ها، ماژول عمومی گفته می شود. بعضی از ماژول ها نیز اختصاصی بوده و در هر وب سایتی، متفاوت از سایت های دیگر هست. برای مثال، می توانیم به امکان رزرو پرواز، صدور بلیط، پشتیبانی و غیره درسایت های حوزه گردشگری اشاده کنیم.
یکی از مزیت های طراحی سایت آژانس هواپیمایی، انجام ساده تر امور مختلف است. در تمام وب سایت های آژانس های هواپیمایی، تعداد بلیط ها، ظرفیت باقی مانده یا قیمت آن ها مشخص هست. بنابراین، مسافران می توانند به سادگی، بلیط خود را رزرو کنند. ارائه گزارشات از طریق پنل مدیریت نیز به صاحبان آژانس ها خدمت بزرگی می کند. از این طریق، می توانید آمار فروش را به صورت تفکیکی و در بازه های زمانی مختلف بررسی کنید.
 
طراحی سایت هتل
با پیشرفت غیر قابل کنترل تکنولوژی، انتظارات کاربران بیشتر شده است. تا چند سال پیش، قوی ترین برنامه ریزی برای رزرو اقامتگاه در مدت مسافرت، شنیدن نام یک هتل و برقراری تماس تلفنی با آن محسوب می شد. با این حال، این روز ها شاهد تغییر شرایط نسبت به گذشته هستیم. حالا مسافران ترجیح می دهند که پیش از رزرو یک هتل، آن را به خوبی بررسی کنند. به همین دلیل، تنها راه مدیران هتل ها برای باقی ماندن در بازار رقابتی امروز، طراحی سایت هتل قلمداد می شود.
در طراحی سایت هتل، به مشتری های خود نشان بدهید که چرا باید هتل شما را انتخاب کنند. در غیر این صورت، نمی توانید از پس بازاریابی اینترنتی بر بیایید. هتل هایی که از سایت خود برای بازاریابی استفاده نکنند، فقط یک راه دارند.آن ها مجبور هستند که اتاق های خود را با قیمت پایینی در اختیار آژانس های مسافرتی بگذارند. مسلماً بیشترین سود، نصیب کسانی می شود که قدرت بازاریابی بیشتری دارند.

 

چه چیزی در طراحی سایت هتل اهمیت دارد؟
بگذارید یک راز را با شما در میان بگذاریم. در بسیاری از مواقع، کاربر ها پس از سرچ یک عنوان، اولین وب سایتی که در نتایج جستجو می بینند را باز می کنند. در واقع، باید بدانید که اول شدن در موتور های جستجو، بیشترین تاثیر را در موفقیت کسب و کار شما دارد. برای این منظور، باید طراحی سایت هتل شما، کاملا بر پایه سئو باشد.
سئو کردن وب سایت، به بخش های مختلفی وابسته است. از کد نویسی مطابق با قوانین سئو گرفته تا عکس و محتوا ها، همگی باید در راستای بهبود بخشیدن طراحی سایت هتل انجام شود. هرچه بهتر از پس این فیلتر مهم بربیایید، رتبه سایت شما بهتر می شود. به این ترتیب، افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا می شوند. از اینجا به بعد، به خدماتی که در هتل تان ارائه می کنید، بستگی دارد. واضح است که خدمات بهتر، مسافران بیشتری را جذب می کند.
 
وب سرویس هتل
با وجود اینترنت و خدمات زیادی که در اختیار کاربران می گذارد، تحول کسب و کار های مختلف، دور از انتظار نیست. حوزه خدمات گردشگری نیز از این اتفاق در امان نبوده و برای زنده ماندن، خود را با فناوری های جدید، همراه می کند. وب سرویس هتل، یکی از مهم ترین تغییراتی است که در این حوزه به چشم می خورد. چراکه مسافران، پیش از رزرو بلیط های خود، از رزرو محل اقامتشان مطمئن می شوند.
به همین دلیل، وب سرویس هتل، درست به اندازه وب سرویس پرواز اهمیت دارد. آنچه در طراحی وب سرویس هتل باید در نظر گرفته شود، ارائه انواع هتل ها با خدمات مختلف است. از مسافر خانه های یک ستاره گرفته تا هتل های لوکس 5 ستاره را در وب سرویس خود در اختیار مسافران بگذارید. در صورتی که به هر یک از این گروه ها نپردازید، بخش زیادی از مشتری ها را از دست می دهید.
 


 وب سرویس هتل داخلی
در ایران، وب سرویس هتل های متنوعی به ارائه خدمات مشغول هستند. بعضی از آن ها، هتل هایی با قیمت پایین تر را معرفی می کنند و بعضی دیگر در قید و بند هزینه ها نیستند. واضح است که در گروه دوم، تنوع هتل ها بیشتر بوده و دست مسافران برای انتخاب اقامتگاه، باز تر هست. با این حال، بسیاری از هتل ها، 100% آنلاین نبوده و کاربران نمی توانند در لحظه، اتاق خود را رزرو کنند. کاری که مسافران می توانند انجام دهند، تماس با هتل و نهایی کردن رزرو است.
رزرو هتل های 100% آنلاین از طریق وب سرویس هتل، به مراتب ساده تر است. چراکه احتیاج به تماس و پیگیری مجدد نیست. مسافران پس از رزرو هتل، بلافاصله از طریق پیام کوتاه یا ایمیل، واچر خود را دریافت می کنند. به همیت دلیل، از هتل های 100% آنلاین، نسبت به سایر هتل ها استقبال بیشتری می شود. گروه سیتی نت با ارائه چنین خدماتی، راه میانبر فوق العاده ای را برای هتلداران ایجاد کرده است. برای بهره بردن از این امکانات و دریافت راهنمایی بیشتر، با مشاوران شرکت سیتی نت تماس حاصل نمایید.
برگرفته از وب سایت سیتی نت به آدرس اینترنتی https://citynet.ir/