به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۲۱۵۷۴۳

حمایت از کارگران یک اولویت است

گروه اقتصادی: وزارت خارجه امارات در دو نامه به سازمان بین‌المللی کار و سازمان بهداشت جهانی بر تعهد خود مبنی بر حفظ حقوق کلیه کارگران در کشور و تامین سلامت و ایمنی آن‌ها با توجه به اپیدمی کرونا تاکید کرد.
حمایت از کارگران یک اولویت است
به گزارش ایلنا، وزارت خارجه امارات در دو نامه به سازمان بین‌المللی کار و سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد که به تعهد خود مبنی بر حفظ حقوق کلیه کارگران در کشور و تامین سلامت و ایمنی آن‌ها با توجه به اپیدمی کرونا پایبند است. امارات در این دو نامه به تعهد خود برای تقویت همکاری با سازمان بهداشت جهانی در زمینه امنیت، بهداشت و مقابله با اپیدمی کرونا تاکید کرد.«عبدالله بن زاید آل نهیان»، وزیر خارجه امارات در اولین نامه به «گای رایدر»، مدیرکل سازمان بین‌المللی کار گفت: «امارات متحده عربی کاملا آگاه است که بهترین راه برای رفع این بیماری، همبستگی بین‌المللی و همکاری‌­های جهانی، حمایت از حقوق کارگران و حقوق همه بدون تبعیض است.»در این نامه همچنین به مجموعه‌­ای از اقدامات انجام شده در جهت افزایش سلامت و امنیت کارگران پرداخته شده است.
در نامه دیگر امارات به «ادهانوم گبریسوس»، دبیر کل سازمان بهداشت جهانی کار بر تعهد این کشور به همکاری بین‌المللی برای مقابله با اپیدمی کرونا با روحیه همبستگی و انسانیت مشترک تاکید شده است.آل نهیان همچنین بر شراکت قوی و کارآمد بین امارات و سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد.