کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه اولیه «پیزد» در روز چهارشنبه قطعی شد

29 ارديبهشت 1399 ساعت 13:19

گروه اقتصادی: شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد، روز چهارشنبه ۵۱ میلیون سهم خود را به صورت عرضه اولیه روانه فرابورس می‌کند که سهمیه هر فرد حداکثر ۵۰ سهم است.


سرانجام و پس از مدت‌ها انتظار اطلاعیه چهارمین عرضه اولیه سال ۹۹ نیز بر وبسایت سازمان فرابورس قرار گرفت. بر اساس این اطلاعیه شرکت مجتمع لاسیتک‌سازی یزد (پیزد) تعداد ۵۱ میلیون سهم خود ( معادل ۱۰ درصد کل سهام این شرکت) را به صورت عرضه اولیه به حراج خواهد گذاشت. از این مقدار، ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت به روش ثبت سفارش به عموم عرضه می‌شود. و ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار سهم نیز روز کاری بعد به صندوق‌ها اختصاص می‌یابد.

بر اساس این اطلاعیه، حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۵۰ سهم بوده که در دامنه قیمتی ۴۰۱۰۰ تا ۴۰۳۵۳ ریال قابل سفارش‌گذاری است که معادل حدود ۲۰۲ هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به میزان مشارکت در عرضه اولیه غگیلا و روند رو به رشد ورود کدهای جدید به بورس پیش‌بینی می‌شود و همچنین فرض کشف قیمت در سقف، بین ۱۱ تا ۱۴ سهم به هر کد بورسی تخصیص یابد که حداکثر۶۰ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.


کد مطلب: 215815

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/215815/عرضه-اولیه-پیزد-روز-چهارشنبه-قطعی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir