به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۲۱۶۰۳۴

آدرس و شماره تلفن نمایندگی پاناسونیک در تهران و شهرستان ها

گروه کسب و کار:
نمایندگی پاناسونیک در تهران این روزها یافتن آدرس و شماره تلفن نمایندگی پاناسونیک در تهران و شهرستان ها به دلیل محبوبیت زیاد این شرکت، به یکی از  دغدغه‌های علاقمندان به محصولات پاناسونیک تبدیل شده است. شرکت ایده آل گستر یکی از نام‌های معتبر و آشنا در این زمینه به شمار می‌رود و تا حد زیادی، نیازهای مشتریان را در این زمینه به خوبی پاسخ داده است. گستره فعالیت این شرکت به گونه‌ای می‌باشد که تمامی نقاط استان تهران را به صورت کامل پوشش می‌دهد. در سطح کل کشور نیز، بخش عمده‌ای از نیازهای مشتریان پاناسونیک را پاسخ داده است.
محصولات شرکت بزرگ پاناسونیک در ایران خیلی زود توانستند جای خود را در سبد خرید مشتریان باز کرده و امروزه بخش عظیمی از بازارهای داخلی محصولات الکترونیکی در انحصار این شرکت معتبر و البته خوش‌نام می‌باشد. یکی از بخش‌های قدرتمند پاناسونیک، تولید محصولات مخابراتی از قبیل: تلفن های ثابت، دستگاه‌های سانترال و دستگاه‌های فکس می‌باشد. محبوبیت این شرکت و تعدد محصولات تولیدی آن در بازار، لزوم دسترسی به نمایندگی‌های رسمی پاناسونیک را بیش از بیش افزایش داده است.

ویژگی‌های یک نمایندگی معتبر 
اولین فاکتوری که می‌تواند مشتریان را به سمت یک نمایندگی سوق دهد؛ استفاده از محصولات با کیفیت و اورجینال می‌باشد. به عبارتی دیگر، مشتری می‌تواند با اطمینان تمام اقدام به خرید از نمایندگی‌ها نموده و از اصل بودن محصولی که خریداری کرده است؛ مطمئن باشد. با توجه به افزایش بی رویه محصولات تقلبی پاناسونیک در بازاراهای داخلی، اکیدا توصیه می‌کنیم که کلیه محصولات این شرکت را فقط از طریق نمایندگی‌های مجاز تهیه نمایید.
خدمات پس از فروش نیز دیگر خدمتی است که توسط نمایندگی‌های مجاز  به مشتریان ارائه می‌شود. این خدمات شامل مواردی همچون پشتیبانی، رفع اشکال، گارانتی یا ضمانت‌ نامه و انجام تعمیرات می‌باشند. سپردن تعمیرات به نمایندگی‌ها، از جنبه‌هایی مانند : اصل بودن قطعات به کار رفته در طول تعمیر، عدم دریافت هزینه اضافی، سرعت در انجام تعمیرات و ... خیال مشتریان را راحت می‌نماید.
یکی از راه‌هایی که می‌توانید از اعتبار و کیفیت خدمات یک نمایندگی مطلع شوید؛ دقت کردن در بازخورد مشتریان و نظرات آن‌ها در رابطه با آن نمایندگی می‌باشد. برای این کار می‌توانید از یکی از خدمات گوگل به نام " Local Business " استفاده نمایید. در این قسمت و مطابق تصویر زیر می‌توانید از نظرات مشتریان مطلع شده و کیفیت خدمات نمایندگی مورد نظر را بسنجید.

ایده آل گستر در نقشه
نمایندگی پاناسونیک در تهران
شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در ایران، تمامی خدمات را مطابق با استانداردهای این شرکت به مشتریان ساکن در شهر تهران، عرضه می‌نماید. این خدمات می‌توانند شامل مواردی همچون : عرضه محصولات مخابراتی اصل و اورجینال، ارائه ضمانت نامه معتبر ، برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام کلیه خدمات پس از فروش، باشند. ساکنین تمامی نقاط در استان تهران، می‌توانند با این شرکت در ارتباط بوده و از خدمات آن بهره‌مند گردند.
همانطور که گفته شد؛ این شرکت در زمینه تجهیزات مخابراتی پاناسونیک مشغول به فعالیت می‌باشد. انواع تلفن‌های بیسیم، تلفن‌های سانترال، تلفن‌های تحت شبکه، مراکز سانترال کم ظرفیت و پر ظرفیت، انواع دستگاه‌های فکس، دوربین‌های مدار بسته و ویدئو پروژکتورها، در ایده آل گستر و همراه با یک گارانتی معتبر 12 ماه به مشتریان عرضه می‌شوند. نیازی به ذکر این نکته نمی‌باشد که محصولاتی که در این شرکت ارائه می‌شوند؛ کاملا اصل بوده و هیچگونه دخل و تصرفی در زمینه کیفیت آن‌ها صورت نگرفته است.
 
یکی دیگر از انتظاراتی که مشتریان از یک نمایندگی مجاز دارند؛ ارائه خدمات پس از فروش، از جمله انجام کلیه تعمیرات تخصصی و فنی می‌باشد. تیم فنی و متخصص ایده آل گستر، تمامی تعمیرات محصولات مخابراتی را در کمترین زمان ممکن انجام داده و برای استفاده مجدد، در اختیار مشتری قرار می‌دهند.
ساکنین پایتخت بدون در نظر گرفتن منطقه زندگی، می‌توانند با این شرکت ارتباط برقرار کرده و محصولات آسیب دیده خود را برای تعمیر به ایده آل گستر ارسال نمایند. هزینه‌هایی که در طول تعمیرات از مشتریان اخذ می‌شوند؛ کاملا قانونی و بر اساس نرخ مصوب توسط اتحادیه مخابراتی، محاسبه می‌شوند. بنابراین هیچ گونه هزینه اضافی و خارج از چهارچوبی از مشتری دریافت نمی‌شود.

درباره راهنمایی شارژ اولیه تلفن بیسیم پاناسونیک بیشتر بخوایند

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان‌ ها
ساکنین سایر نقاط کشور نیز می‌توانند از تمامی خدمات شرکت ایده آل گستر بهره مند شوند. علاقمندان به محصولات پاناسونیک در هر نقطه‌ای از ایران که سکونت داشته باشند؛ می‌توانند محصولات مورد نیاز را از این شرکت دریافت و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. مشتریان پس از ارتباط با واحد فروش ایده آل گستر، در مرحله اول ویژگی‌ها و انتظارات خود ار از محصول مورد نظرشان اعلام کرده و سپس بر اساس این فاکتورها و توسط کارشناسان فروش، راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کنند. در نهایت، مشتری از میان محصولاتی که به وی پیشنهاد شده‌اند؛ مورد دلخواه خود را انتخاب کرده و بعد از پرداخت وجه خرید، در کمترین زمان ممکن آن را دریافت می‌نماید.
برخی از محصولات مخابراتی پاناسونیک، از جمله دستگاه‌های سانترال احتیاج به نصب و راه اندازی نیز دارند. این دستگاه‌ها در ادارات و شرکت‌های تجاری و برای تبدیل خطوط شهری به داخلی‌های مورد نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. صاحبان کسب و کاری که تمایل به راه اندازی یک مرکز سانترال داشته باشند؛ در ابتدا باید با مشاورین ایده آل گستر تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت نمایند. به یاد داشته باشید که انتخاب دستگاه سانترال بسیار مهم است و هرگز بدون داشتن اطلاعات کافی، نسبت به خرید آن اقدام ننمایید. تیم فنی ایده آل گستر با بهره مندی از کارشناسان فنی و متخصص، مراکز سانترال را در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرده و مشاوره‌های لازم را در جهت استفاده از آن‌ها به مشتریان ارائه می‌نمایند.

مطالعه بیشتر : تغییر صدای منشی تلفن بیسیم پاناسونیک چگونه است؟
عزیزانی که در تهران سکونت ندارند نیز می‌توانند از کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات مخابراتی پاناسونیک بهره‌مند شوند. این عزیزان در ابتدا باید با واحد فنی ایده آل گستر تماس گرفته و پس از هماهنگی‌های لازم، وسیله مورد تعمیر خود را شرکت ارسال نمایند تا مشکلات و خرابی‌های آن رفع گردد و آماده استفاده مجدد شود. سپس دستگاه تعمیر شده؛ به هر روشی که مشتری ترجیح دهد؛ برای وی ارسال شده و به دست وی خواهد رسید.

تعمیرات پاناسونیک
آدرس و شماره تلفن نمایندگی پاناسونیک در تهران و شهرستان ها
شرکت ایده آل گستر در خیابان مطهری – خیابان فجر – کوچه ماگنولیا  – پلاک ۱۱ واقع شده است. ساعت کاری این شرکت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸٫۳۰ صبح تا ۵٫۳۰ بعد از ظهر و پنجشنبه ها از ساعت ۸٫۳۰ صبح تا ۱٫۳۰ بعداز ظهر می‌باشد.
همچنین برای ارتباط تلفنی با این شرکت، می‌توانید در طول ساعات کاری با شماره تلفن 02181010 تماس حاصل نمایید و یا به وب سایت رسمی ایده آل گستر به آدرس WWW.IDEHAL.ORG مراجعه کنید.
کلام پایانی
با توجه به موارد ذکر شده؛ شما عزیزان در هر نقطه از کشورمان می‌توانید از تمامی خدمات شرکت ایده آل گستر بهره مند شوید. بنابراین اگر به دنبال آدرس و شماره تلفن نمایندگی پاناسونیک در تهران و شهرستان ها می‌باشید؛ تنها کافیست با این شرکت تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید.