کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیداحمد علم‌الهدی: بگویند انتخابات تقلبی نبوده

موسوی‌وکروبی مفتوني بودند كه فتان شدند

26 آبان 1392 ساعت 13:45

گروه سياسي: سیداحمد علم‌الهدی مي‌گويد: افرادی نظیر مرحوم عسگراولادی گفتند سران فتنه مفتون شدند اما آنان مفتونی بودند که بعد فتان شدند و خودشان به دنبال فتنه به راه افتادند.


عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به صحبت‌های مطرح شده مبنی بر رفع محدودیت موسوی و کروبی، اظهار کرد: مفسد فی‌الارض بودن آنان نیاز به دادگاه، قاضی و قضاوت داشته و باید قاضی در دادگاه قضاوت کند که آنان مرتد و یا مفسد فی‌الارض هستند. وي با تاکید بر اینکه ما همچنان بر سر حرف خود هستیم که موسوی و کروبی با عنوان سران فتنه بغی کردند، تصریح کرد: ببینید ما حرفی که زدیم پای حرف خودمانیم، موسوی و کروبی بغی کرده و باغی هستند و باغی زمانی تغییر می‌کند که توبه کند، پس رفع محدودیت آنان فقط در صورت توبه است.

وی خاطرنشان کرد: آنان در مقابل نظام ایستادند و از مرز قانون نظام تجاوز کردند، برخلاف قانون و نظام شورش کردند، در این مسیر شورشی‌های نظام را نیز تائید کردند و حال اینکه این خلاف آنان مستوجب چه چیزی است را باید دادگاه حکم کرده و قضاوت کند. علم‌الهدی تصریح کرد: از آن جهت که رفع محدودیت موسوی و کروبی به این دلیل بود که جریان فتنه قطع شود و این جریان ادامه پیدا نکند، پس رفع محدودیت آنان در صورتی ممکن است که یقین حاصل شود که آنان برگشته‌اند و جریان فتنه را ادامه نمی‌دهند که چنین چیزی تاکنون انجام نشده است. وی اظهار کرد: وقتی آنان توبه کنند و برگردند باید به کار خلاف خود اعتراف کرده و بگویند انتخابات تقلبی نبوده و آنان اشتباه کرده‌اند.


کد مطلب: 21607

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/21607/موسوی-وکروبی-مفتوني-بودند-فتان-شدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir