کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ژاله صامتی:«زیرخاکی» بعداز کرونا ادامه دارد

1 خرداد 1399 ساعت 7:26

گروه فرهنگی: بازیگر سریال «زیر خاکی» ـ در ارتباط تصویری زنده‌ای که در صفحه اینستاگرام روابط عمومی سازمان صداوسیما پخش شد، درباره ادامه سریال «زیرخاکی» گفت: بخش زیادی ضبط شده اما داستان ناقص و زخمی‌مانده و بعد از کرونا ضبطش ادامه خواهد داشت.


به گزارش ایسنا، ژاله صامتی با بیان اینکه بسیاری از مخاطبان با مشاهده قسمت‌های اول «زیرخاکی» داستانش را تکراری دانستند، در عین حال عنوان کرد: امید وارم الان به این نتیجه رسیده باشند که این داستان شبیه هیچ داستانی نیست. در ادامه داستان قرار است اتفاقات جالبی بیفتد که مخاطب را غافلگیر می کند.او در ادامه این گفت و گو درباره نقشش در سریال «زیرخاکی» گفت: عده‌ای این نقش را با نقشم در فیلم ضد گلوله مقایسه کرده اند و گفته اند شبیه هم است در صورتی که اینطور نیست و شباهتشان فقط زن بودن، مادر بودن و ایرانی بودنشان است. عده ای هم گفتند شبیه مرجانه گلچین بازی کرده ام من بازی ایشان بسیار دوست دارم اما ایشان تیپ هم بازی می‌کنند و من اصلا تیپ بازی نمی‌کنم.این بازیگر که تا کنون دوبار نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شده است در پاسخ به این سوال که نظر منتقدان درباره ی بازی اش در سریال «زیرخاکی» چه بوده است، گفت: راستش همه دوست داشتند و یکی از چیزهایی که حالم را خوب می‌کند این است که در کاری بازی کردم که هم منتقدان، هم همکاران، هم مخاطبان عام و هم مخاطبان خاص را راضی کرده‌ام و همه نقش پریچهر را دوست داشتند.او افزود: من بازیگری هستم که نقش هایی را که انتخاب میکنم از تطرافم بر میدارم. خیلی وقت ها پیش امده خانمی را میبینم و شخصیتش را ارشیو میکنم تا بعدها طبق نقشی که پیشنهاد می شود،شاخ و برگش داده و کاملش کنم. دلیل دوست داشتن پریچهر هم همین است که شبیه خاله، زنعمو یا یکی از اطرافیان مخاطب است. نقشی که از خود مردم الگو برداری شود دیده می شود.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره بازیگری و تفاوت بازیگران با مردم دیگر عنوان کرد: بازیگران باهوش ترین آدم‌های جهان هستند و دلیل این تمایز این است که دیگران از تپام حواسی که خدا به انها داده استفاده نمیکنند اما بازیگر موظف است تا از تمام حواسش استفاده کند. پس باید باهوش و متمرکز باشد.صامتی با بیان اینکه نقش‌هایش را زندگی می کند و با آها نفس می کشد ادامه داد: من با کاراکترم گریه می‌کنم، میخندم و به آن فکر میکنم. روزهای قبل و بعد نقش را در ذهنم ترسیم می‌کنم. در مورد پریچهر سریال (زیرخاکی) هم با اقای سامان حرف میزدیم که از کجا امده و سرگذشتش چه بوده. مثلا پریچهر مادرش مرده و پدرش زنی جوان دارد و یک نوزاد دارد در حالیکه این اصلا در سریال ذکر نشد. همین باعث می شود تا ری اکشن هایم درست باشد.اودرباره بازی کردنش در نقش های منفی عنوان کرد: فقط یک بار در فیلم آخرین نبرد نقش منفی داشتم اما مردم من را در نقش منفی دوست ندارند. نظر تماشاچی برایم مهم است.این بازیگر همچنین در بخشی از صحبت‌هایش بازی در نقش پریچهر در سریال زیر خاکی را سخت توصیف کرد و یادآور شد که پیشتر در سریال نفس با جلیل سامان همکاری داشته است و این کارگردان اینگونه عنوان کرده است که از ابتدا شخصیت‌های این سریال را بر اساس شناختی که از او و پژمان جمشیدی داشتند طراحی و نوشته شده است.صامتی ادامه داد: هوشمندی یک کارگردان در انتخاب بازیگران است. شاید اگر دو بازیگر دیگر که در کمدی توانمند هم خستند در این نقش ها بازی میکردند کار موفق نمیشد. من و پژمان جمشیدی را در نمایش یادم تو را فراموش با هم همبازی بودیم و شاید همان موقع تستمان را پیش اقای سامان دادیم.

این بازیگر درباره سختی های نقش های کمدی برای زنان با توجه به محدودیت های موجود گفت: کار کمدی از جدی خیلی سخت تر است. خر کسی قابلیت کار کمدی کردن را ندارد و من خدارا بابت این لطف شاکرم. ما مردم زود رنجی هستیم و شوخی کار سختی است از طرفی بخش عظیم کمدی همان شوخی است. حالا با تمام این سختی ها زن هم باشی و در یک سرزمین اسلامی هم کار کنی و به خصوص در تلویزیون که مخاطبش با تئاتر فرق دارد کار خیلی سخت تر می شود.پنج شنبه (۱خرداد ماه) پشت صحنه زیرخاکی حوالی ساعت۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود. جمعه ۲ خرداد نیز خلاصه قسمت های ۱۵ تا ۱۹ این سریال پخش می شود.


کد مطلب: 216086

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/216086/ژاله-صامتی-زیرخاکی-بعداز-کرونا-ادامه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir