به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۲۱۶۱۸۵

اعمال ممنوعیت تردد روی پل‌های کارون

گروه جامعه: رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اهواز در تعطیلات دو روز اخیر، از کاهش ۵۰ درصدی تردد در سطح شهر خبر داد.
اعمال ممنوعیت تردد روی پل‌های کارون
به گزارش ایسنا، سرهنگ منصور جمشیدی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از زمان تعطیلی مجدد برخی مناطق خوزستان برای مقابله با گسترش کرونا، اظهار کرد: با بازگشایی دو روزه اصناف و ادارات در شهرهای خوزستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، محدودیت‌های ترافیکی رفع شد اما در پی تعطیلی دوباره، همان محدودیت‌های ترافیکی مجددا اعمال شده است.وی افزود: در حال حاضر در اهواز تردد در دو سمت پل نادری ممنوع است. تردد از شرق به غرب پل علی بن مهزیار(ع) نیز ممنوع اعلام شده است.جمشیدی بیان کرد: همچنین ورودی‌های پارک‌ها مسدود و توقف در ورودی پارک‌ها نیز ممنوع است. آرامستان‌ها نیز همچنان تعطیل هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با بیان اینکه اعمال محدودیت ‌های ترافیکی در کاهش تردد تاثیرگذار بوده است، گفت: با اعمال محدودیت‌های ترافیکی و تعطیلی اصناف، تردد در اهواز بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است و تردد در مناطقی که محدودیت ترافیکی اعمال شده نیز حدود ۸۰ درصد کاهش داشته است.جمشیدی تصریح کرد: امیدواریم شاهد کاهش موارد ابتلای کرونا باشیم. در تحقق این موضوع، اصل رفتار مردم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است زیرا در حال حاضر که بازارها نیز بسته شده‌اند، مشاهده می‌کنیم برخی مردم حتی در سوپرمارکت‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.طبق اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان محدودیت‌هایی که در سطح شهر اهواز اعمال می‌شود، به شرح ذیل است؛
"۱- خیابان‌های سلمان فارسی از سه‌راه آزادگان تا تقاطع سلمان فارسی
۲- خیابان‌های شریعتی و آیت الله طالقانی و خیابان ۲۴ متری (آزادگان)
۳- مسیر اصلی بلوار چمران، خیابان کیانپارس از تقاطع دوم تا میدان چهارم
۴- خیابان وهابی
۵- خیابان اصلی پادادشهر
۶- پل نادری و پل علی بن مهزیار(ع)
۷- خیابان اصلی زیتون کارمندی و کوی ملت (کوروش)
۸- تمامی مسیرهای دسترسی به بلوارهای ساحلی غربی و شرقی شهر اهواز مسدود خواهند شد.
۹-  ورودی پارک‌ها مسدود و آرامستان‌ها تعطیل است."