به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۲۱۶۲۶۳

آیفون ۱۲ بدون هندزفری خواهد بود؟

گروه فناوری: تازه‌ترین اخبار و گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که اپل احتمالاً قصد دارد گوشی جدید آیفون ۱۲ را بدون هندزفری معرفی و عرضه کند.
آیفون ۱۲ بدون هندزفری خواهد بود؟
به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه های خبری و وب سایت های فعال در حوزه تکنولوژی، می‌توان دریافت که شرکت اپل به عنوان توسعه دهنده گوشی های آیفون به احتمال زیاد قصد دارد به منظور افزایش فروش محصولات ایرپاد خود، گوشی جدید آیفون ۱۲ را به صورت کاملا وایرلس و بدون هندزفری معرفی و عرضه کند.
کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیشتر نیز برآورد و اعلام کرده بودند که اپل در نظر دارد سری جدید گوشی های آیفون خود را بدون امکان هیچ اتصالی از جمله هندزفری توسعه داده و به تولید برساند.حالا به نظر می رسد که پیش‌بینی آن ها بر اساس اسناد و مدارک فاش شده تا حد زیادی درست از آب درآمده است؛ هر چند که تا زمان رونمایی رسمی اپل از گوشی آیفون ۱۲ که به احتمال زیاد طبق روال هر ساله در رویدادی اختصاصی در سپتامبر سال جاری میلادی برگزار شود، باید منتظر ماند تا از صحت پیش بینی های صورت گرفته اطمینان حاصل شود. هنوز این اخبار به صورت رسمی توسط شرکت اپل منتشر نشده و به تایید نرسیده است. 
برچسب ها: آیفون 12