به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۲۱۶۴۵۱

قتل پسر جوان بعد از کورس شبانه

گروه حوادث: چند روز قبل یک خودرو پژو 206 در مقابل بیمارستان شهدای تجریش توقف کرد و دختر و پسر جوانی از خودرو پیاده شدند. آنها به‌ سمت در عقب خودرو رفته و با زحمت پسر جوانی را که خونریزی شدیدی داشت از ماشین بیرون آورده و به داخل اورژانس بردند. آنها مدعی شدند که پسر جوان تصادف کرده و به بهانه اینکه برای پسر جوان دارو تهیه کنند، از بیمارستان متواری شدند.
قتل پسر جوان بعد از کورس شبانه
در ادامه مشخص شد پسر جوان چاقو خورده است و ساعتی بعد نیز تسلیم مرگ شد. بلافاصله موضوع به مأموران کلانتری تجریش اعلام شد و با توجه به اینکه خودرو پژو 206 این پسر مقابل بیمارستان رها شده بود صاحب آن را شناسایی کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که خودرو متعلق به زن میانسالی است و بدین ترتیب مأموران به سراغ صاحب خودرو رفتند. زن میانسال در تحقیقات مدعی شد که خودرو در اختیار پسرش است و از زمانی که این حادثه رخ داده او از پسرش بی‌خبر است و تلفن‌هایش را پاسخ نمی‌دهد.
مسابقه خیابانی
در ادامه بررسی‌ها و با بازبینی دوربین‌های اطراف محل حادثه و تحقیقات محلی از شاهدان، راز درگیری خونین برملا شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول سوار بر خودرواش در یکی از خیابان‌های شمال شهر بوده است. همزمان پسر جوانی نیز به همراه یک دختر در همان خیابان سوار بر پژو 206 در حال گذر بودند.آنها ناگهان شروع به‌ کورس خیابانی کردند اما زمانی که یکی از آنها به خط پایان رسید، راننده‌ها از ماشین پیاده شده و درگیری بین آنها آغاز شد. در این میان متهم فراری با چاقو ضربه‌ای به راننده خودرو دیگر زد.سرنشین خودرو پژو که با بدن خونین پسر جوان مواجه شد به کمک دوست دخترش او را سوار بر خودرواش کرده و به بیمارستان منتقل کرد، اما ترس از بازداشت باعث شد هر دوی آنها پا به فرار بگذارند و از محل متواری شوند.با برملا شدن راز این جنایت، بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت پسر و دختر جوان را صادر کرد.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: حوادث ایران