به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۲۱۶۶۵۱

۱0 انتخاب خاص برای تم تولد پسرانه در سال 2020

گروه کسب و کار:
با مهار شدن بیماری کرونا و کم رنگ شدن نقش آن در زندگی مردم، تمایل خانواده ها به برگزاری جشن های تولد و دعوت از مهمانان بیشتر افزایش خواهد یافت. به همین شکل میزان استفاده از محصولات و وسایل جشن همچون تم تولدها افزایش می یابد. ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا برترین محصولات و دسته بندی های تم تولد را که تا سال 2020 محبوبیت پیدا کرده اند معرفی کنیم. البته برخلاف بیشتر مقالاتی که در مورد تم های دخترانه صحبت کرده اند ما در پی معرفی تم تولد پسرانه هستیم. پس شما نیز میتوانید با ما همراه شوید تا اطلاعات لازم برای تهیه ملزومات جشن پسر عزیزتان را به دست آورید.
  1. تم تولدهای کارتون و انیمیشنی پسرانه
اگر فرزند شما از بینندگان همیشگی انیمیشن هاست پس انتخاب های زیادی خواهید داشت. در حال حاضر بیش از 10 موضوع تم همچون تم تولد مینیون، اسپایدرمن، بن تن، بتمن و ... به صورت آماده در بازار موجود هستند. اما در میان تم های سفارشی که محدودیت های طراحی و موضوعی رنگ میبازند باز هم انتخاب های بیشتری دارید که از میان محبوبترین آنها میتوان به شگفت انگیزان، هتل ترانسیلوانیا، پاندای کونگفوکار و ... اشاره کرد.
  1. تم فیلم و سریال های اکشن یا پسرانه
متاسفانه در میان تم های آماده بازار تهران، عناوین شاخصی از فیلم و سریال های محبوب پسران دیده نمیشود. اما در میان تم های سفارشی انتخاب های بینظیری از تم تولدها با طرح هایی چون اونجرز، ارباب حلقه ها، جوکر، گیم آو ترونز و دیگر فیلم های پرمخاطب سال های اخیر جا گرفته اند که انتخاب های متفاوتی برای برگزاری یک جشن تولد هستند.
  1. تم بازی های رایانه ای
یکی از پرطرفدارترین گروه های موضوعی از تم تولدها، طرح بازی های رایانه ای است که با استقبال بالای کودکان و نوجوانان روبرو میشود. بازی هایی چون کلش آو کلنز، فورتنایت، پابجی و... که در میان بازی های استراتژیک و بدون مرز به طور فزاینده ای توجه این طیف سنی را جلب کرده اند، دو انتخابی هستند که برای بیشتر گیمرها جذاب خواهند بود. طرح بازی های قدیمی مثل تم تولد سونیک، کراش، جی تی ای و ... نیز انتخاب کسانی هستند که کودک درون فعالی دارند که با سنین بالاتر هنوز از مرور خاطراتشان لذت میبرند.

تم تولدهای پسرانه
  1. تم های حیوانات
تنوع موضوعی در زمینه حیوانات به وسعت حیات وحش واقعی است اما از میان این حجم از عناوین برخی ها در سال های اخیر بیشتر محبوبیت پیدا کرده اند. در فصل های گرم سال تم تولد سافاری و یا فلامینگو با بادکنک آرایی های رنگارنگ و استفاده از برگ های پهن در میان آنها از طرح های پرطرفدار هستند و در فصل های سرد سال تم تولدهایی چون پاندا، دایناسور، پنگوئن و ... بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.
  1. تم های ورزشی
تنها عناوین ورزشی در میان تم تولدهای آماده ی بازاری مربوط به تیم های فوتبال پرطرفدار داخلی و بین الملی است که بیش از 5 عنوان را شامل نمی شوند. تیم های فوتبال شهرستانی یا تیم لیگ کشورهای اروپایی از انتخاب های خاصی هستند که میتواند انتخاب پسران ورزش دوست ما باشند. از طرفی ورزش های دیگر مثل بسکتبال، والیبال، رزمی و... هم ممکن است در صدر علاقه مندی های فرزند پسر ما باشد که برای انتخاب این طرح از تم ها می توان از تم تولد های سفارشی استفاده کرد.
  1. تم با طرح خوراکی ها
از تم تولدهای با طرح میوه، شکلات، بستنی، ماکارونی و ... به عنوان دوست داشتنی ترین موضوع ها برای پسران خوش خوراک می شود نام برد. اگر علاقه فرزند شما به این خوراکی ها بیشتر از حد معمول است پس فرصت خوبی دارید تا با این طرح ها به همراه خوراکی مورد علاقه او در جشن تولدش غافلگیرش کنید. شهرهای شکلاتی و پاستیلی در چندی از فیلم های غربی موضوع محوری برای جذب و محسور کردن کودکان هستند. با استفاده از تم این خوراکی های خوشمزه و استفاده از آنها در جشن تولد پسرتان میتوانید حس بی نظیر رفتن به شهر خوراکی ها را برای وی تداعی کنید.

تم تولدهای پسرانه
  1. تم تولد با طرح برندها
برای پسرهای نوجوان که از دغدغه های کودکی و طرح های کلیشه ای چون تم تولد بن تن، مینیون یا بتمن فاصله گرفته اند تمایل آنها به برندهای مطرح خودرو، تکنولوژی و پوشاک می تواند بهانه مناسبی برای انتخاب یک تم تولد متفاوت و به یاد ماندنی باشد. تم های محبوبی مثل فراری، مازراتی، لامبورگینی و ... در بین برندهای خودرو و برندهای اپل، پلی استیشن، ایکس باکس و... در بین برندهای تکنولوژی و برندهای گوچی، چنل، نایکی و ... از بین برندهای پوشاک جزو محبوبترین ها هستند که گزینه های اصلی برای انتخاب در این گروه را تشکیل می دهند.
  1. مشاغل و مهارت ها
هر چه سن مخاطب جشن ما بالاتر باشد به تم هایی با طرح مشاغل و مهارت ها علاقه بیشتری نشان می دهند.  تم تولد هایی با موضوع مهندسین، پزشکان، هنرمندان یا فضانوردان از محبوب ترین عناوین این گروه هستند. اگر فرزند یا دوست شما به رشته یا مهارت خاصی علاقه دارد میتوانید با انتخاب تم شغل مورد علاقه ی وی برای رسیدن به جایگاه و اهداف مورد علاقه اش وی را تشویق کنید.
  1. تم تولد اشخاص
برای نوجوانانی که به سن بلوغ می رسند پیدا کردن الگو و شخصیت برجسته ای که پیرو آن باشند معمولا تبدیل به یکی از دغدغه های اساسی می شود. هر پسری وابسته به علایق و طرز فکرش ممکن است یک ورزشکار، هنرمند، دانشمند یا حتی سیاستمدار را به عنوان الگوی انسانی خودش قرار دهد. این شخصیت ها ممکن است جزو چهره های ایرانی یا بین المللی باشند اما محبوبیت آنها به گونه ای است که هم در لیست تم تولد دخترانه هم تم پسرانه به چشم میخورند. انتخاب این تم تولدها برای فرزندانمان، احترام به طرز فکر و سلایق آنها را نشان خواهد داد.

تم تولدهای پسرانه
  1. تم تولد های طبیعت و شهرها
اگر هیچ یک از موارد بالا در لیست انتخابی مخاطب شما نیست، آخرین پیشنهاد ما انتخاب تم تولدی با موضوعات مربوط به طبیعت و شهرهاست. تم تولد های فصل ها، شهرها، کشورها و یا موضوعات عمومی مثل نجوم، ساحل و جنگل در این گروه قرار می گیرند که معروف ترین عضو این گروه در میان تم تولدهای بازاری طرح رنگین کمان است. اگر شما در صدد خرید تم تولدی هستید که کامل مطابق سلیقه شما ساخته شده باشد میتوانید از تم های سفارشی با هر یک از طرح های بالا استفاده کنید.
تم تولد سفارشی یا آماده؟ مسئله این است...
در پایان اگر مقایسه ای بین تم تولدهای آماده و بازاری داشته باشیم متوجه خواهید شد که تم های بازاری در نیمی از گروه های ذکر شده حضور ندارند و یا به سختی یافت می شوند اما در مقابل تم های سفارشی با ده ها و صدها طرح و موضوع مختلف میتواند انتخاب خانواده هایی باشد که تصمیم به برگزاری جشنی متفاوت و با تم غیر کلیشه ای هستند. پیشنهاد ما به شما برای خرید تم تولدهای سفارشی فقط برند معتبر سورتایم است که در این زمینه بیشترین تنوع و خلاقیت را در کشور داشته است و امکان خرید آنلاین را به سادگی برای کاربران خود مهیا کرده است.