به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۲۱۷۴۴۵

امکان برگزاری هیچ اردویی را نداریم

گروه ورزشی: رییس فدراسیون هندبال گفت: بعد از تشکیل تیم امید، کار را با دو مربی ایرانی آغاز می‌کنیم اما اکنون طبق مجوز ستاد، شرایط برگزاری هیچ اردویی را نداریم.
امکان برگزاری هیچ اردویی را نداریم
به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل در خصوص تشکیل تیم ملی هندبال امید اظهار کرد: طبق جلسه روز گذشته که با حضور اعضای فدراسیون هندبال و کمیته تیم‌های ملی و پیشکسوتان داشتیم، اولویت ما در حال حاضر تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان است که باید در قهرمانی آسیا حضور پیدا کنند. در همین خصوص هم مربیان و مدیران این دو تیم برنامه‌های خود را تا زمان مسابقات اعلام کردند. از طرفی طبق صحبتی که با علی‌نژاد معاون ورزارت ورزش داشتم به ما اعلام کرد که امکان برگزاری هیچ اردویی وجود ندارد. ما هم مجبور به لغو کلیه برنامه‌های خود شدیم.رییس فدراسیون هندبال افزود: ما طبق تصورات خود و بخشنامه قبلی برای تیم‌های ملی و اردوها برنامه ریزی کرده بودیم که اکنون با توجه به صحبت علی‌نژاد مجبور به لغو برنامه‌ها شدیم. همچنین برای آغاز لیگ برتر نیز باید منتظر مصوبه ستاد کرونا و بعد از آن ستاد مقابله با کرونا در ورزش باشیم.وی در خصوص اسامی دعوت شده به تیم ملی هندبال امید و انتخاب سرمربی این تیم گفت: بازیکنانی که مدنظر کمیته فنی هستند را بررسی می‌کنیم و در شرایط مساعد اردوها تشکیل خواهند شد. در مورد مربی هم کار را با ۲ مربی ایرانی آغاز می‌کنیم. اگر شرایط و توان پرداخت مربی با کیفیت خارجی را داشتیم در موردش تصمیم می‌گیریم. نمی توانم نام مربیان مد نظر را بگویم باید به نتیجه برسیم بعد اسامی اعلام شود.وی در خصوص ادغام تیم ملی هندبال امید و بزرگسالان گفت: باید تیم امید تشکیل شود و پیش رود تا ببینیم چه خروجی می‌گیریم بعد می‌توان در خصوص ادغام یا تشکیل تیم دیگر برای بزرگسالان تصمیم گرفت.

پاکدل در مورد مشکلات به وجود آمده در مورد ITC بازیکنان برای لژیونر شدن گفت: ما شیوه نامه جدید برای این منظور تهیه کردیم که تا اوایل هفته آینده اعلام خواهیم کرد. چیزی که برای ما مهم است منافع ملی است. ما تنها ITC بازیکنان را که به صورت محدود بود نامحدود کردیم در گذشته این ITC نامحدود سبب شد که ما بازیکنان خود را در مسابقات مهم مثل قهرمانی آسیا، انتخابی المپیک و غیره نداشته باشیم. نداشتن برنامه‌ای مشخص برای ITC بازیکنان هندبال به تیم ملی آسیب زیادی زد.وی افزود: ما مخالف لژیونر شدن بازیکنان نیستم اما باید شرایطی فراهم شود که منافع تیم ملی و بازیکن تامین شود. حضور در لیگ متوسط رو به پایین با درآمد هزار دلار چه آورده‌ای برای هندبال کشور و خود بازیکن خواهد داشت. ما باید حواسمان به همه چیز باشد که نه هندبال و نه بازیکن آسیب ببیند. در خصوص اورعی چند مشکل وجود داشت اول این که او سرباز است همچنین یک باشگاه ادعا دارد با او قرارداد بسته است. از طرفی هم تقاضایی از هیچ کشوری برای این بازیکن به دست ما نرسیده است. اگر دعوت نامه به دست ما برسد و با قوانین  شیوه نامه مطابقت داشته باشد قطعا قبول خواهیم کرد.
برچسب ها: هندبال