به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۲۱۷۶۷۸

آموزش مراقبت و نگهداری از کرکره برقی و کرکره آلومینیومی

گروه کسب و کار:
کرکره برقی و اتوماتیک امروزه به دلیل طراحی زیبا،ایمنی و امنیت بالا،سهولت در زمان باز و بسته شدن آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است.کرکره اتوماتیک کاربردهای فراوانی دارد که به عنوان درب پارکینگ ساختمان‌های مسکونی،اداری،تجاری،فروشگاه‌های بزرگ در مکان‌های مختلف نصب و راه اندازی می‌شود.شرکت دیاکو طراح و مجری سیستم‌های لوکس درب و پنجره اتوماتیک،انواع کرکره برقی، کرکره اتوماتیک و کرکره آلومینیومی در کشور است.
انتخاب و خرید از محصولات دیاکو علاوه بر زیبایی فضای مورد نظر،سازگاری با محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی را به همراه دارد.این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و برخورداری از طراحان و کارشناسان فنی در زمینه تهیه و تولید درب‌های اتوماتیک و برقی محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه ای را روانه بازار می‌کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری از کرکره برقی با مشاورین و کارشناسان متخصص ما در این زمینه همراه باشید.

مراقبت و نگهداری از کرکره برقی و آلومینیومی
کرکره برقی برای برقراری امنیت و کنترل تردد در مکان‌های مختلف از جمله پارکینگ ساختمان،درب فروشگاه و مغازه،کارخانجات و .. خریداری و نصب می‌شود.دسته بندی کرکره برقی با توجه به جنس و نوع تیغه و موتور الکتریکی کرکره اتوماتیک انجام می‌شود. بهترین روش برای جلوگیری از خرابی کرکره اتوماتیک و کاهش هزینه‌های مربوط به تعمیر و تعویض قطعات کرکره برقی،مراقبت و نگهداری صحیح و اصولی آنهاست.شما می‌توانید با مراجعه به سایت در این زمینه با مشاورین ما در تماس باشید و از راهنمایی آن‌ها بهره مند شوید.
با بررسی ماهیانه و دوره ای درب‌های اتوماتیک و انواع کرکره برقی می‌توانید از بروز مشکلات و عیب در کرکره برقی جلوگیری کنید.با آگاهی و اطلاع از نکات مهم مراقبت و نگهداری کرکره برقی می‌توانید علاوه بر جلوگیری از بروز مشکلات بزرگ تر بر طول عمر مفید درب‌های اتوماتیک و کرکره آلومینیومی بیفزایید.همکاران ما در مجموعه تخصصی دیاکو می‌توانند شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی و کمک کنند.


نکات مهم در مراقبت از انواع کرکره برقی
کرکره برقی در واقع همان کرکره‌های قدیمی هستند که با نصب موتور الکتریکی بر روی آن‌ها به راحتی از راه دور باز و بسته می‌شوند.کرکره برقی انواع مختلفی دارد اما از پرفروش ترین و محبوب ترین انواع کرکره اتوماتیک می‌توان به کرکره آلومینیومی اشاره کرد. توجه به دمای موتور کرکره برقی در مراقبت از درب‌های کرکره ای مهم است زیرا کارکردن بدون وقفه کرکره برقی باعث داغ شدن موتور کرکره برقی و آسیب جدی به آن می‌شود.
از قرار دادن ریموت کنترل در برابر نور خورشید و ایجاد ضربه یا فشار ناگهانی به آن جدا خودداری کنید.در زمان نظافت و شسشتوی درب کرکره برقی مراقب باشید آب به داخل موتور کرکره اتوماتیک وارد نشود.مسیر رول کرکره اتوماتیک را بررسی کنید تا مانعی در برابر باز یا بسته شدن کرکره برقی وجود نداشته باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراقبت و نگهداری از کرکره اتوماتیک یا کرکره آلومینیومی می‌توانید با مشاورین متخصص ما در زمینه درب اتوماتیک و انواع کرکره برقی در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.

مزایای نصب درب کرکره اتوماتیک آلومینیومی
با نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی آلومینیومی در حفظ امنیت و حریم خصوصی خانواده سرمایه گذاری کرده اید.مشاورین ما در مجموعه دیاکو به شما عزیزان جهت زیبایی نمای ساختمان،سهولت در زمان رفت و آمد،برقراری امنیت در محیط انواع درب اتوماتیک برقی را پیشنهاد می‌دهند.درب‌های کرکره ای به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر آسایش و ایجاد رفاه برای افراد،ایمنی و امنیت را در محیط با صرف هزینه مناسب برقرار کنند.این نوع درب‌های برقی در ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند و به راحتی می‌توان در هر مکان از آن استفاده و نصب کرد.

قیمت کرکره اتوماتیک آلومینیومی
قیمت انواع کرکره برقی با در نظر گرفتن عوامل مختلف محاسبه می‌شود.از مهم ترین عوامل موثر بر تعیین قیمت کرکره برقی می‌توان به ابعاد و اندازه درب،نوع و قیمت موتور الکتریکی و تیغه درب اتوماتیک اشاره کرد.برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از لیست قیمت محصولات مجموعه دیاکو می‌توانید با مشاورین و کارشناسان ما در بخش فروش محصولات کرکره برقی در ارتباط باشید.
انتخاب و خرید درب‌های اتوماتیک نیاز به آگاهی دارد، مهم ترین فاکتور در کرکره برقی کیفیت و نوع موتور کرکره می‌باشد.موتور الکتریکی کرکره برقی با در نظر گرفتن ابعاد و کاربرد کرکره انتخاب می‌شود.مشاورین و کارشناسان ما در مجموعه شرکت طراحی و فروش محصولات اتوماتیک درب و پنجره لوکس می‌توانند شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجموعه مراجعه فرمایید.

از خدمات برتر و با کیفیت مجموعه دیاکو مرکز تخصصی طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی و آلومینیومی در ایران می‌توان به نصب و راه اندازی درب اتوماتیک،مراقبت و نگهداری از آن و فروش موتور و متعلقات درب‌های اتوماتیک اشاره کرد.چنان چه قصد انتخاب و خرید از محصولات شرکت دیاکو را دارید می‌توانید با مشاورین ما در بخش فروش در تماس باشید. مجموعه ما فروش محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد.شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی مجموعه دیاکو از محصولات و پروژه‌های اجرا شده مطلع شوید و در صورت تایید درب اتوماتیک مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنید.همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان محترم و ارائه خدمات به ان‌ها می‌باشند.