به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۱۷۷۳۱

دانلود سریال‌های جدید شبکه خانگی در کاران‌مووی

گروه فرهنگ و هنر:
دانلود سریال‌های جدید شبکه خانگی در کاران‌مووی
 تماشای سریال را می‌توان جزو سرگرم کننده ترین کار‌ها در این دوران قرنطینه دانست چرا که به راحتی می‌تواند اوقات فراغت شما را پر نماید. از آن جایی که بسیاری از مردم به تماشای سریال‌های ایرانی علاقه دارند لذا در این ایام میزان سرچ کلمات سریال‌های معروف همانند سریال قورباغه، سریال آقا زاده، سریال هم گناه و در کل  سریال‌های ایرانی بالا رفته است. اگر شما هم به دنبال دانلود سریال ایرانی و یا هر یک از آثار سینمایی جذاب هستید بهتر است با ما همراه باشید چرا که می‌خواهیم مروری بر سریال‌های معروف این روز‌ها داشته باشیم و رسانه ای مناسب جهت دانلود آن‌ها را به شما معرفی نماییم.



دانلود سریال هم گناه و نقد و بررسی آن
سریال هم گناه را می‌توان جزو آن دسته از سریال‌هایی دانست که عامه مردم آن را می‌پسندند و آن هم به دلیل فاکتور‌ها و مزیت‌هایی می‌باشد که این سریال در خود دارد. از این مزیت‌ها می‌توان به داستان زیبا، ترکیب عالی بازیگران، کارگردانی مناسب  و... اشاره نمود که همگی در کنار یکدیگر سبب جذابیت بیشتر این آثار شده اند. داستان این اثر در رابطه با خانواده ی صبوری است. خانواده صبوری یکی خانواده‌های بزرگ و قدیمی است که در کار واردات و صادرات گل و گیاه فعالیت دارند. آن‌ها در کنار یکدیگر و در خانه قدیمی شان زندگی می‌کنند تا اینکه سر و کله جوانی پیدا می‌شود و حضئور او باعث برهم زدن  آرامش آنان می‌شود.



این موضوع اتفاقات و ماجراهایی را به دنبال خواهد داشت که یقینا مخاطب را به سمت خود می‌کشاند. امتیاز دیگری که این اثر دارد وجود بازیگران توانمندی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مسعود پاکدل، رویا تیموریان و... است که به خوبی از عهده نقش‌های خود بر آمده اند. در کنار تمام ین عوامل کارگردانی مصطفی کیایی هم سبب شده است تا این سریال به یکی از جذاب ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی بدل شود. اگر شما هم قصد دانلود سریال هم گناه را دارید می‌توانید هم اکنون به رسانه کاران مووی مراجعه کنید و آن را با کیفیت‌های متفاوت دانلود نمایید.

دانلود سریال قورباغه و نقد و بررسی آن
سریال قوباغه را می‌توان جزو سریال‌هایی دانست که بسیاری منتظر تماشای آن هستند. این سریال اولین محصولی است که در آن هومن سدی هم در نقش بازیگر و هم در نقش کارگردان ظاهر شده  این در حالی است که هومن سیدی بعد از سریال گلشیفته عنوان کرده بود که در هیچ سریال دیگری از شبکه نمایش خانگی شرکت نمی‌کند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که : "دنیا برای من جای خیلی کوچکی است. گاهی اوقات فکر می‌کنم در حال خفه شدن هستم. احساس می‌کنم نمی‌توانم نفس بکشم و همه جا بسته است." اگرچه نمی‌توان از خلاصه این داستان این سریال سر نخ‌های زیادی را کسب کرد اما با توجه به ترکیب بازیگران و سابقه آنان می‌توان دریافت که شاهد سریالی بی نظیر خواهیم بود و این همان چیزی است که هومن سیدی عنوان نموده.
در سریال قورباغه بازیگران مطرحی همجون هومن سیدی، نوید محمدزاده ف سحر دولتشاهی، صابر ابر، فرشته حسینی و نوید پور فرج به ایفای نقش پرداخته اند و به همین سبب است که بسیاری از کاربران برای دیدن این سریال لحظه شماری می‌کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید می‌توانید هم اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود سریال قورباغه نمایید.

دانلود سریال آقازاده و بررسی آن
سریال آقازاده را می‌توان جزو آن دسته از سریال‌های جنجالی دانست که این اواخر توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. این سریال که با همکاری سازمان اوج و مهدی عنقا به مرحله تولید رسیده است جزو آن دسته از سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که جنجال‌های بسیار زیادی را به پا کرده است. اگر چه هنوز خلاصه داستان زیادی برای این سریال عنوان نشده است اما به گفته کارگردان قرار است در این سریال به اوضاع آقازاده‌ها پرداخته شود و به قول وی حسابی از خجالت آن‌ها در بیایند. این سریال که قرار است در بستری عاشقانه - اجتماعی روی دهد از همین الان توانسته توجه تعداد زیادی از مخاطبان را به خود جلب نماید.



البته این تنها فاکتوری نیست که مخاطبان را چشم انتظار این سریال کرده است. حضور بازیگران مطرح از دیگر عواملی است که مردم بیش از پیش تمایل دارند به تماشای این سریال بپردازند. در این سریال بازیگران مطرحی همچون امین حیایی، امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز، جمشید‌هاشم پور،سینا مهراد و... به ایفای نقش پرداخته اند و همین مورد سبب جذابیت بالای این سریال شده است. اگر شما هم قصد دارید تا اوقات فراغت خود را با این سریال کامل نمایید می‌توانید هم اکنون اقدام به دانلود سریال آقازاده از رسانه کاران مووی نمایید.

دانلود سریال ایرانی
سریال‌های فوق الذکر تنها دو مورد از سریال‌هایی بود که این روز‌ها توجهات فراوانی را به خود جلب نموده است. بسیاری از افراد نمی‌دانند برای دانلود و تماشای این گونه سریال‌ها به چه سایت‌هایی مراجعه نمایند. دلیل امر این است که بسیاری از سایت‌ها بصورت پراکنده به معرفی این فیلم و سریال‌ها پرداخته اند از طرفی دیگر مواردی که امکان دانلود این سریال‌ها را فراهم نموده اند مشکلات عدیده ای مثل نبود کیفیت‌های متفاوت و یا داشتن تبلیغات فراوان را دارند که به هر جهت کاربر را اذیت می‌کند. رسانه کاران مووی جزو آن دسته از رسانه‌هایی است که فاکتور‌های منفی یاد شده را به مزیت تبدیل کرده و به همین سبب کاربران زیادی جهت دانلود سریال ایرانی و فیلم‌های مختلف به آن مراجعه می‌نمایند  اگر شما هم قصد دارید تا این روز‌ها اوقات فراغت خود را با تماشای این گونه آثار سینمایی تکمیل نمایید می‌توانید هم اکنون برای دانلود سریال ایرانی به سایت کاران مووی مراجعه کنید.