به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۱۷۷۸

اظهارات مسلمان پس از پرسپولیسی‌شدن

گروه ورزشی: مدیران دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن بر سر تبادل بازیکن و انتقال محسن مسلمان به جمع سرخ‌پوشان به توافق رسیدند.
اظهارات مسلمان پس از پرسپولیسی‌شدن
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن که از اواسط نیم فصل مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته بود و طبق مذاکرات مدیران دو باشگاه قرار بود در نیم فصل به جمع سرخپوشان بپیوندد، سرانجام امروز با امضای قرارداد در هتل محل اقامت تیم ملی زیر 22 سال به پرسپولیس پیوست. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل جاری و قرضی خواهد بود. قرار است در ازای آمدن مسلمان به پرسپولیس، غریبی و خانزاده به ذوب آهن بروند. مسلمان ظرف دو، سه روز آینده در تمرین های پرسپولیس شرکت می کند.

مسلمان: امیدوارم اولین قهرمانی با پرسپولیس را همین امسال تجربه کنم
 هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، همین امسال نخستین قهرمانی خود با سرخپوشان را تجربه کند. محسن مسلمان در مورد حضورش در پرسپولیس گفت: خوشحالم که بالاخره تکلیف من مشخص شد. در این چند هفته مدام منتظر بودم تا وضعیتم مشخص شود. وی در ادامه افزود: الان هم که با شما حرف می‌زنم در اردوی تیم امید هستم و باید به تمرین بروم. با این حال باید بگویم که از آمدن به پرسپولیس خوشحالم و امیدوارم اولین قهرمانی را همین امسال با این تیم تجربه کنم. در ضمن باید از زحماتی که باشگاه ذوب‌آهن در این چند سال برای من کشید، تشکر کنم.
مسلمان در خصوص شماره پیراهن‌اش و اینکه می‌گویند قرار است شماره 10 پرسپولیس را به او بدهند تاکید کرد: واقعاً تا الان که با شما حرف می‌زنم هیچ بحثی در این خصوص صورت نگرفته است اما هر بازیکنی شماره 10 را دوست دارد. اگر شرایط مهیا شد این شماره را بر تن می‌کنم، اگر هم نشد شماره دیگری را می‌گیرم. هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: برای من مهم این است که بازیکن موثری برای پرسپولیس باشم نه اینکه شماره پیراهنم چه چیزی باشد.

حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۷:۳۳
جونم مسلمان جونم پرسپولیس کبیر (171966)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۸:۳۲
یعنی این بازیکن اینقدر ارزش جنجال داشت ؟ (171993)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۸:۴۳
حیف که دوستت می داشتم ولی چون از سرخابی خوشم نمی آید کمی مکدر شدم ولی تو می توانی با رعایت اخلاق و منش پهلوانی دل ما را داشته باشی. (171996)
محمد
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۲۷
رویانیان با این کاراش فوتبال ایران رو نابود کرد (172158)