به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۲۱۷۷۹۱

کرونا ویروس استارتاپ‌ها را فعال‌تر کرد

گروه فناوری: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: بحران کرونا فرصت مناسبی بود تا استارتاپ‌ها، خدمات خود را بیش از گذشته ارائه دهند.
کرونا ویروس استارتاپ‌ها را فعال‌تر کرد
سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش  با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با ۱۵ میلیون دانش آموز فعالیت می‌کند که بازار خوبی برای استارتاپ آموزشی است، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون برای استارتاپ های آموزش، روزهای خوبی بود.او افزود: بسیاری از این استارتاپ ها رشد بالای ۱۰۰۰ درصد داشتند. این بحران فرصت مناسبی بود تا استارتاپ‌های آموزشی، خدمات خود را بیش از گذشته ارائه دهند.معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: امیدواریم این شرکتها بتوانند بر پایه سرمایه گذاری که در این دوران انجام داده اند با همکاری آموزش و پرورش به اهداف خود برسند.ستاری تاکید کرد: یکی از خطرهای جانبی آموزش مجازی این است که سیستم آموزشی، از دست کشور خارج شود. بنابراین باید در تکامل باشیم و محتوای آموزشی مناسب برای بچه‌ها داشته باشیم.

فضای مجازی به عدالت کمک می‌کند
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به اینکه فضای مجازی به عدالت کمک می‌کند، تصریح کرد: یک محتوای آموزشی را می‌توانیم به همه افراد از روستا تا شهر ارائه دهیم و بسیاری از اتفاقات شبکه شاد را بی نظیر می‌دانیم.ستاری بیان کرد: آموزش و پرورش از ابتدای مهر و جاافتاده‌تر از قبل می‌تواند از زیر ساخت موجود بهره گیرد و این فرصت یک ماهه زمان مناسبی برای تکمیل شبکه «شاد» است.