به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۲۱۸۲۸۵

حذف ستاره ی اسنوکر جهان از لیگ قهرمانان

گروه ورزشی: رونی اُ سالیوان ستاره اسنوکر جهان و یکی از مدعیان اصلی این دوره از لیگ قهرمانان اسنوکر بعد از صعود از مرحله مقدماتی و قرار گرفتن در بین ۱۶ بازیکن برتر با اختلاف بسیار کم از دور مسابقات کنار رفت.
حذف ستاره ی اسنوکر جهان از لیگ قهرمانان
به گزارش ایسنا، چند روزی است که لیگ قهرمانان اسنوکر به عنوان اولین ورزش در بریتانیا بعد از شیوع کرونا شروع به کار کرده است. این مسابقات که با تدابیر شدید بهداشتی پشت درب‌های بسته مارشال آرنا (Marshall Arena) با حضور ۶۴ بازیکن در حال  پیگیری است فراز و و نشیب‌هایی را برای بازیکنان به همراه داشته است.
بازیکنان که پس از حدود سه ماه در این مسابقات شرکت کرده با چالش های زیادی رو به رور شدند. در دور مقدماتی این مسابقات نیل رابرتسن اسنوکرباز حرفه‌ای چپ‌دست اهل استرالیا و نفر دوم اسنوکر جهان از حذف شد. دیگر مدعیان این رقابت ها مانند جادترامپ و رونی اُ سالیوان موفق شدند به جمع ۱۶ بازیکن برتر صعود کنند. 
رونی اُ سالیوان در حالی موفق به صعود شد که در گروه مقدماتی این رقابت ها به سه پیروزی دست یافته بود. همچنین او  در گروه مقدماتی به حریفان هیچ امتیازی نداد. او باید برای حضور در گروه فینال این رقابت ها با اسنوکر بازانی مانند استوارت بینگام بازی می کرد. سالیوان پس از صعود به مرحله بعد در گروه خود به دو پیروزی و یک شکست رضایت داد.  او در مقابل استوارت بینگام با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کرد. همچنین او بازی اول را با نتیجه سه بر صفر و بازی دوم را بانتیجه سه بر یک پیروز شد. او که در گروه C این رقابت ها با دیگر اسنوکر بازان برای صعود به فینال رقابت می کرد با شش امتیاز و با اختلاف بسیار کم از صعود باز ماند. لازم به ذکر است که از این گروه استوارت بینگام با شش امتیاز در گروه فینال این مسابقات قرار گرفت. با این نتایج و حذف ستاره اسنوکر جهان او ۲ هزار پوند را برنده شد.لیگ قهرمانان اسنوکر از یکم تا ۱۱ ژوئن (۱۲ تا ۲۲ خرداد) پشت درب های بسته با حضور ۶۴ بازیکن و با قوانین سخت‌گیرانه درحال برگزاری است. نفر اول این رقابت ها ۲۰ هزار پوند و نفر دوم این مسابقات ۸ هزار پوند را برنده خواهد شد. همچنین نفر سوم این رقابت ها ۴ هزار دلار را به خانه می برد.