به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۲۱۸۵۰۱

قیمت دلار و سکه در بازار امروز

گروه اقتصادی: صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیست و دوم خرداد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۷ هزار و ۷۵ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته افزایش ۶۵۰ تومانی داشته است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۷هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
قیمت دلار و سکه در بازار امروز
به گزارش ایلنا، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان است.گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

سکه ۱۰۰ هزار تومان گران شد/ هر گرم طلا؛ ۷۴۰ هزار تومان
نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: هر مثقال طلا 3 میلیون و 210 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 740 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.محمد کشتی‌آرای از افزایش دوباره قیمت طلا به دلیل افزایش قیمت جهانی خبر داد و گفت: بر همین اساس قیمت انس جهانی به هزار و 736 رسید و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار امروز به ارزش 7 میلیون و 620 هزار تومان، طرح قدیم 7 میلیون و 300 هزار تومان، نیم سکه 3 میلیون 780 هزار تومان و همچنین ربع سکه نیز 2 میلیون و 70 هزار تومان، سکه یک گرمی نیز یک میلیون و 70 هزار تومان است. وی ادامه داد: بر اساس مقایسه قیمت‌ها هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با افزایش 100 هزارتومانی نسبت به روز قبل مبادله می‌شود. این افزایش قیمت ناشی از افزایش قیمت جهانی است.کشتی آرای افزود: هر مثقال طلا 3 میلیون و 210 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 740 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.
برچسب ها: قیمت دلار سکه بازار